Amero er en IT-virksomhed i massiv vækst, og som elev hos os får du fingrene i nyskabende hardware og software, når du som 1st level IT-support-elev løser vores kunders små og store udfordringer og opsætter kassesystemer hos kunderne.

Vi leverer avancerede kassesystemer med et simpelt og brugervenligt UI til forretninger og attraktioner. Vores kassesystemer er fundamentet i vores kunders forretning, og derfor stilles der store krav til at kombinere den tekniske IT-viden med forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du skaber succes sammen med vores kunder ved at hjælpe og guide dem.

Du vil opleve en varieret dagligdag og med opgaver såsom:

  • Simple supportsager, f.eks. at hjælpe en kunde hvis pengeskuffe ikke vil åbne.
  • Mere komplicerede supportsager, f.eks. fejlsøgning i kassesoftware eller økonomisystemer.
  • Klargøring og installation af solgte kassesystemer på kontoret og ude ved kunderne.

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af de første 6 måneder:

Deltager i spændende onboarding-forløb

Gennemfører et spændende onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet og kommer på kundebesøg, så du får en bred forståelse for vores software- og hardwareløsninger, samt bliver lært op af dine kommende kollegaer til at yde sublim kundeservice, som gør kunden glad. Du udviser hele vejen igennem en villighed til at lære, og du tager imod inputs fra dine kollegaer med kyshånd.

Griber telefonen, når den ringer og smiler til kunden

Vi har et mål om, at vi tager telefonen indenfor 10 sek., så kunden oplever at få hurtig hjælp. Det synes du er et fedt mål, og du går foran i, at vi kan leve op til det. Når du tager telefonen (mellem 10-25 gange om dagen), kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål.

Tager ansvar for egne installationer

Når vi leverer kassesystemer til kunder, bliver software og hardware klargjort på kontoret, før det leveres hos kunderne. Du får dine egne installationer, så du sørger for, at alt er klar og grundigt gennemarbejdet, før det bliver leveret hos kunderne. Du leverer flere løsninger, hvor du opsætter løsningen og underviser kunderne.

Du bliver en integreret del af kulturen

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi lykkes som ét team. Du er proaktiv og sætter en ære i at forstå vores kassesystemer, og går du i stå, tager du fat på dine kollegaer for at kunne komme videre.

Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i ca. 25 uger.

Vi forestiller os at:

Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du synes det er spændende og sætter pris på at hjælpe andre. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye IT systemer og platforme, og kan med dine gode kommunikationsevner gøre det let forståeligt for enhver.

Du har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende, så du er klar til at starte på hovedforløb hos os.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads 

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner og museer og attraktioner. Vi er i dag 30 medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team, og er dedikerede til fingerspidserne for det, vi laver. Samtidig er der også plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart, så du vil opleve et fællesskab, der tager godt imod dig. Desuden har vi en god frokostordning du kan glæde dig til at prøve!

Kribler dine IT-fingre efter at supportere nyskabende hardware og software?

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du fortæller, hvorfor du netop gerne vil arbejde for Amero. 

Du kan søge stillingen nederst på siden her.

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at kontakte HR-assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14 eller ell@amero.dk. Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Opstart vil som udgangspunkt være i januar 2023, men det er noget, vi aftaler nærmere.