Hurtig varehåndtering fra bestilling til levering

Hurtig varehåndtering fra bestilling til levering

Hos Amero får I mulighed for at få et logistikmodul, hvis du allerede har vores lagerstyrring slået til. Med dette modul får I hurtig varehåndtering fra bestilling til levering. 

I kan med logistikmodulet fra FlexPOS nemt holde styr på alle jeres leverancer fra leverandører og/eller andre butikker. Når modulet er aktiveret, kan man via BackOffice oprette forskellige leverandører, har I flere butikker i kæden behøver de ikke at blive oprettet igen. Fra modulet kan man nemt indkøbe varer fra de oprettede leverandører.

Med logistikmodulet får du blandt andet:

  • Send/modtag til anden butik, og flyt vare mellem butikker
  • Bestil vare direkte fra leverandør eller butik
  • Send ordre bestilling
  • Få adgang til en række rapporter som f.eks. lagerbevægelser og bestillingsforslag

Få logistikmodul til din forretning

  • Administrer varer til flere lagre og butikker på samme tid
  • Send/modtag til anden butik, og flyt vare mellem butikker
  • Brugbare rapporter som f.eks. lagerbevægelser og lagerværdi
  • Overblik over leverandører og bestillinger
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.
Funktioner direkte fra kassen med logistikmodul

Funktioner direkte fra kassen med logistikmodul

Når du får logistikmodul til dit kassesystem, får du en række funktioner, der kan tilgås direkte fra dit kasseapparat i forretningen. Nogle gange kan det være nemmere at stå og bestille vare i butikken, så du har mulighed for at betjene kunder imens. Derfor kan du på kassen bestille varer direkte fra leverandør, hvor leverandøren efterfølgende modtager bestilling på mail. Du har også mulighed for at bestille direkte fra andre butikker, hvor de ligeledes modtager bestilling på mail.

Funktioner i BackOffice

Funktioner i BackOffice

Med dette modul får i også en række funktioner i BackOffice, der kan gøre det nemmere at håndtere vare mellem flere butikker. I BackOffice kan du eksempelvis varemodtage bestillinger, så de bliver lagt på lager med det samme. Du har også mulighed for at sende og modtage vare til nogle af jeres andre butikker, samtidig med at du kan bestille vare direkte fra de oprettede leverandører i BackOffice. Når du bestiller varer fra leverandøren, har du også mulighed for at segmentere indkøbsordren, så du kun kan se leverandørens produkter.

Rapporter i BackOffice

Rapporter i BackOffice

I BackOffice finder du også en række rapporter, der medfølger logistikmodulet. Du får blandt andet mulighed for at se rapporter med bestillingsforslag, ud fra hvad du tidligere har bestilt eller hvad der mangler på lageret. Du finder også rapporter, hvor du kan se bruttoavance på salg grupperet på leverandør, interne lagerbevægelser, leverandørrapport, hvor i kan se til og fra bevægelser samt  lagerværdi grupperet på leverandør. 

Ekstra funktioner med logistikmodulet

Ekstra funktioner med logistikmodulet

Sidst men ikke mindst, får du en række ekstra funktioner der medfølger logistikmodulet. Du kan eksempelvis se de forskellige leverandører i har tilkoblet, og i den forbindelse kan du oprette nye og redigere i eksisterende leverandører. Du får mulighed for at oprette indkøbsordre, se status på eksisterende bestillinger og varemodtage jeres bestillinger, når de kommer hjem.