Amero har i samarbejde med en af de førende eksperter indenfor kundeklubber i Danmark, udviklet Amero Kundeklub. Kundeklubben bygger på SMS-markedsføring, så du kan ramme din kunder med direkte markedsføring helt ned i deres lommer.
Med vores kundeklub får du mulighed for let og simpelt, at oprette medlemmer på kassen og efterfølgende markedsføre dig direkte via SMS.
Derudover er der mulighed for en række tilkøb, heriblandt en bonusordning, hvor man kan tilbyde medlemmer bonus, som kan bruges på efterfølgende køb eller når I vælger at køre bonusudbetaling.
Du kan nu også udsende automatiske SMS’er, således at når en kunde f.eks. har optjent en bonus, vil de automatisk få tilsendt en SMS.
Du får et simpelt kundeklubsystem integreret med FlexPOS og kunderne får en
bonus fremfor rabat, som kan medføre mersalg. Se her de mange gode grunde til at vælge en SMS kundeklub:
ET LOYALT MEDLEM KØBER FOR OP IMOD 38% MERE END ET IKKE-MEDLEM
98% ÅBNER EN SMS OG LÆSER DEN
FLERE BUTIKKER OPLEVER AT 50% AF DERES OMSÆTNING ER PÅ MEDLEMMER
BILLIG MARKEDSFØRING VIA SMS, E-MAIL ELLER PUSH TIL APP
KØR DEN SAMME KUNDEKLUB PÅ FLERE BUTIKKER – MEDLEMMERNE KAN OPSPARE BONUS I ALLE BUTIKKER
BUTIKKER OPLEVER RESPONS ELLER ØGET SALG 2 TIMER EFTER AFSENDELSE AF SMS
Der er kommet nye funktioner, som kan gøre din kundeklub endnu mere effektiv. Du har nu mulighed for at segmentere din markedsføring, hvilket betyder at du kan sende SMS’er ud til kunder som har udvist en bestemt adfærd eller på deres købsdata. På den måde kan du målrette din markedsføring meget mere og henvende dig til f.eks. kunder som har købt en bestemt ting eller som ofte køber hos dig.
Segmentering af købsdata
Nu kan du segmentere på baggrund af medlemmernes købsdata. Opret en SMS-kampagne og klik på knappen køb. Herefter vælges det om det er medlemmer som har ”købt” eller ”ej købt”. Herefter vælger du periode, varegrupper, beløb fra og til, og butikker.
Kundernes købsmønstre
Nu kan du segmentere på baggrund af medlemmernes købsdata. Når du ved hvad folk køber, gør det det nemt at skræddersy dit budskab med SMS Markedsføring. Du kan f.eks. sende kampagner til personer der før har købt dametøj, men du kan også sende ud til personer, som ikke har købt noget i et halvt år og minde dem om dine gode tilbud.
Følg din e-mail kampagne op med SMS
Nu kan du ramme de kunder som ikke læser dine nyhedsbreve! Vælg den e-mail kampagne du sidst har udsendt og herefter vælger du at SMS-kampagnen skal sende ud til de modtagere som ikke har læst din mail. Du kan også sende til de medlemmer der har læst din e-mail, har åbnet linket eller ikke har åbnet linket i det pågældende nyhedsbrev.
Segmenter efter tidligere SMS-kampagner
Her vælger du en tidligere SMS-kampagne og vælger derefter om den nuværende SMS-kampagne skal sendes til de medlemmer som modtog den sidste kampagne, eller til de som ikke modtog den sidste kampagne.
Send SMS til medlemmer med X antal stempler i stempelkortet
Du har nu mulighed for at segmentere efter stempelkort, samt hvor mange stempler medlemmet har. Det giver dig mulighed for mersalg, hvor du f.eks. kan sende en kampagne til alle dem som kun mangler et stempel for at have fuldt stempelkort. Derved kan du få dem til at handle hos dig igen!
Send SMS markedsføring til de medlemmer, som ikke har din App
Du kan nu sende en SMS til de medlemmer som ikke har din App – på den måde kan du minde dem om alle fordelene ved at have din App! Du kan også sende SMS’er til dem der har din App og informere om aktuelle tilbud, fordele osv.
Med en kundeklub fra Amero kan du nemt og effektivt kommunikere direkte til dine trofaste kunder med SMS-markedsføring og øge din kundefastholdelse ved f.eks. at tilbyde opsparing af point ved køb.
Du har altid mulighed for at tilkøbe flere funktioner til din kundeklub. Her kan du se et udvalg de forskellige tilkøb
Vi kan tilbyde et kundekort som mobilapplikation, så dine kunder slipper for at have yderligere plastikkort i pungen. Kundeklubben er dog ikke afhængig af en mobilapp, så kunden kan blot oprettes med mobilnummer og bruge det som medlemsnummer, når de kommer og handler i din forretning. Det er vigtigt som fysisk butik i dag, at fastholde sine nuværende kunder og øge omsætningen til den enkelte kunde.
Det handler reelt om at kunne markedsføre sig billigt, direkte ned i lommen på dine kunder. Det er simpelt at konvertere en kunde til medlem, blot ved at spørge om de kunne tænke sig at opspare bonus og derefter spørge efter deres mobilnummer.