I samarbejde med en af de førende eksperter indenfor kundeklubber i Danmark har vi udviklet Amero Kundeklub. Kundeklubben bygger på SMS-markedsføring, så du kan ramme din kunder med markedsføring direkte ned i deres lommer.
Du får et simpelt kundeklubsystem integreret med FlexPOS, og kunderne får en
bonus fremfor rabat, som kan medføre mersalg. Se her de mange gode grunde til at vælge en SMS kundeklub:
ET LOYALT MEDLEM KØBER FOR OP IMOD 38% MERE END ET IKKE-MEDLEM
98% ÅBNER EN SMS OG LÆSER DEN
FLERE BUTIKKER OPLEVER AT 50% AF DERES OMSÆTNING ER PÅ MEDLEMMER
BILLIG MARKEDSFØRING VIA SMS, E-MAIL ELLER PUSH TIL APP
KØR DEN SAMME KUNDEKLUB PÅ FLERE BUTIKKER – MEDLEMMERNE KAN OPSPARE BONUS I ALLE BUTIKKER
BUTIKKER OPLEVER RESPONS ELLER ØGET SALG 2 TIMER EFTER AFSENDELSE AF SMS
Der er kommet nye funktioner, som kan gøre din kundeklub endnu mere effektiv. Du har nu mulighed for at segmentere din markedsføring, hvilket betyder, at du kan sende SMS’er ud til kunder, som har udvist bestemt adfærd, eller du kan segmentere på baggrund af købsdata. På den måde kan du målrette din markedsføring meget mere, og henvende dig til kunder, som f.eks. har købt en bestemt ting, eller som ofte køber hos dig.
Segmentering af købsdata
Nu kan du segmentere på baggrund af medlemmernes købsdata. Opret en SMS-kampagne og klik på knappen ”køb”. Herefter vælges, om det er medlemmer som har ”købt” eller ”ej købt”. Herefter vælger du periode, varegrupper, beløb fra og til, og butikker.
Kundernes købsmønstre
Nu kan du segmentere på baggrund af medlemmernes købsdata. Når du ved hvad folk køber, er det nemmere at skræddersy dit budskab med SMS markedsføring. Du kan f.eks. sende kampagner til de personer, der før har købt dametøj, men du kan også sende ud til de personer, som ikke har købt noget i et halvt år – og dermed minde dem om dine gode tilbud.
Følg din e-mail kampagne op med SMS
Nu kan du ramme de kunder, som ikke læser dine nyhedsbreve. Vælg den e-mail kampagne du sidst har udsendt, og herefter vælger du, at SMS-kampagnen skal sende ud til de modtagere, som ikke har læst din mail. Du kan også sende til de medlemmer, der har læst din e-mail, har åbnet linket eller ikke har åbnet linket i det pågældende nyhedsbrev.
Segmenter efter tidligere SMS-kampagner
Her vælger du en tidligere SMS-kampagne, og vælger derefter, om den nuværende SMS-kampagne skal sendes til de medlemmer, som modtog den sidste kampagne, eller til de, som ikke modtog den sidste kampagne.
Send SMS til medlemmer med X antal stempler i stempelkortet
Du har nu mulighed for at segmentere efter stempelkort, samt hvor mange stempler medlemmet har. Det giver dig mulighed for mersalg, hvor du f.eks. kan sende en kampagne til alle dem, som kun mangler ét stempel for at have et fuldt stempelkort. Derved kan du få dem til at handle hos dig igen!
Send SMS markedsføring til de medlemmer, som ikke har din app
Du kan nu sende en SMS til de medlemmer, som ikke har din app – på den måde kan du minde dem om alle fordelene ved at have din app! Du kan også sende SMS’er til dem, der har din app, og informere om aktuelle tilbud, fordele osv.
Du har altid mulighed for at tilkøbe flere funktioner til din kundeklub. Her kan du se et udvalg af de forskellige tilkøb
Med et købs- og bonusprogram er det muligt at belønne dine medlemmer, og give dem en anledning til at vende tilbage til dine butik.
Få adgang til at lave e-mail markedsføring til dine kundeklubmedlemmer, gennem udbydere som fx. Mailchimp.
Med automatiske sms’er kan du sende beskeder til dine kunder, når de opfylder et kriterium du bestemmer, fx. at de ikke har brugt deres bonus.
Kundeklubben passer til både enkelte butikker og landsdækkende kæder. Har du flere butikker, hvor du ønsker at kommunikere ud til en enkelt butiks kundeklubmedlemmer, kan du tilkøbe ekstra butikker.
Med ekstra medlemsfelter kan du tilføje flere oplysninger om et medlem - eksempelvis hvis du ønsker at segmentere dine medlemmer på baggrund af postnummer, når en kampagne sendes ud.
Dette modul giver dig mulighed for at opdele medlemmerne i forskellige kundegrupper, som eksempelvis har forskellige bonusordninger (eks. privatkunder og erhvervskunder).
Vi kan tilbyde et kundekort som mobilapplikation, så dine kunder slipper for at have yderligere plastikkort i pungen. Kundeklubben er dog ikke afhængig af en mobilapp, så kunden kan blot oprettes med mobilnummer, og bruge det som medlemsnummer, når de kommer og handler i din forretning. Som fysisk butik i dag er det vigtigt at fastholde sine nuværende kunder, og øge omsætningen til den enkelte kunde.
Det handler reelt om at kunne markedsføre sig billigt direkte ned i lommen på dine kunder. Det er simpelt at konvertere en kunde til medlem, blot ved at spørge om de kunne tænke sig at opspare bonus, og derefter spørge efter deres mobilnummer.