Nem administration af din forretning i BackOffice

Nem administration af din forretning i BackOffice

Når du køber et kassesystem, der er baseret på FlexPOS kassesoftware, medfølger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange aspekter af din virksomheds drift, såsom produkter, kampagner og priser. BackOffice er både brugervenligt og intuitivt.

FlexPOS BackOffice er browserbaseret, hvilket vil sige, at du kan tilgå din BackOffice, lige når det passer dig – uanset hvor du er. FlexPOS og BackOffice er licensbaseret software, der løbende udvikles og opdateres. På denne måde har du altid de nyeste muligheder og funktioner i både kassesystem og BackOffice.

På siden her kan du læse mere om:

  • Produkter og kampagner i BackOffice
  • Statusmodul
  • Opsætning i BackOffice
  • Statistikker og rapporter

Nem administration af lager og butik

BackOffice er stedet hvor du administrerer de produkter, du sælger i din forretning. Her kan du oprette varer med produktnummer og -navn, brand, leverandør, og derudover også vælge, hvordan varen skal fremgå på kvitteringen til dine kunder. Det er også her, at du kan redigere og slette produkter. Når du opretter varen, angiver du også både kostpris og salgspris, og du kan vælge en stregkode eller få tildelt en. Du kan også vælge hvilken farve, varens knap på kassesystemet skal have.

Produkter med og uden varianter

Du har mulighed for at oprette produkter med og uden varianter. Det betyder, at du, i stedet for at have 6 forskellige produkter for den samme t-shirt i forskellige størrelser, har ét produkt, men en variant for hver størrelse. På denne måde følger pris og eventuelle rabatter alle varianter på én gang.

Opsætning af kasse

I BackOffice har du mulighed for at tilpasse opsætningen i forretningen. Du kan oprette og fjerne brugere til kassen. Du kan også tilpasse hvilke knapper og genveje, der skal være på dit kassesystems skærm, så det passer til dig og din forretnings behov.

Kontakt os for at få et tilbud på et kasseapparat med FlexPOS BackOffice

  • Med et FlexPOS kasseapparat, får du et kasseapparat som bruges i +2000 butikker.
  • Amero er den største leverandør af kasseapparater med FlexPOS kassesoftware.
  • Få gode råd og vejledning i BackOffice.
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.
Lagermodul og statusmodul Se hvordan du laver status

Lagermodul og statusmodul

Hvis du vælger at få FlexPOS’ lagermodul, kan du også se det i BackOffice. Her kan du se alle varer i forretningen og redigere i pris, nedskrive varer osv. Markerer du minimum og maximum lagerbeholdning på et produkt, kan du også trække rapporter, der viser dig hvad og hvor meget du skal bestille hjem af dine produkter, for at sikre, at du altid har en tilpas mængde på lager. Hvis du vil læse mere om lagerstyring, kan du se mere her.    

Statusmodul

Du kan også lave status ved hjælp af BackOffice, men det kræver, at du har tilvalgt førnævnte lagermodul, og at du har tilkøbt en statusscanner. Statusmodulet arbejder sammen lagermodul og statusscanner, hvilket gør det nemmere og hurtigere at lave statusoptælling af lager og butik. Nogle af de funktioner du får med modulet er bl.a. varemodtag, varemodtag fra fil, scan vare og læg på lager. Dertil får du også adgang til en række rapporter omkring lagerværdi, det kan f.eks. være lagerværdi ud fra kostpris, lagerværdi pr. dato, lagerværdi ud fra salgspris og meget mere!

Opsætning i BackOffice

Opsætning i BackOffice

I BackOffice har du mulighed for at tilpasse opsætningen i forretningen. Du kan oprette og fjerne brugere til kassen. Du kan fx. oprette en bruger til hver medarbejder i din forretning, og bestemme, hvor meget eller hvor lidt adgang brugerne skal have.

Tilpas print som du ønsker

Du har mulighed for at tilpasse diverse print efter dine ønsker. Det gælder kvitteringer, gavekort, kuponer, billetter, garanti kvittering, faktura, byttemærker og mere. Har du flere forretninger, kan du lave det hovedforretning-niveau, så andre forretninger får samme design, og samtidig tilpasse adresse og lignende til den enkelte forretning.

Du kan også tilpasse hvilke knapper og genveje, der skal være på dit kassesystems skærm, så det passer til dig og din forretnings behov.

Statistikker og rapporter

Statistikker og rapporter

En af de funktioner, mange af vores kunder er rigtig glade for, er BackOffices statistikker og rapporter. Her kan du danne dig et overblik over forretningsdata og følge din virksomheds vigtigste tal. BackOffice har nogle indbyggede statistikker og rapporter, der viser dig det vigtigste, så du altid er klædt på til at drive din forretning. Du har mulighed for at sammenligne perioder, hvilket kan give dig et præcist billede af din forretnings udvikling.

Følg med i trends og kunders behov

Disse rapporter giver dig mulighed for at følge med i trends og behov hos dine kunder, da du altid kan se de mest sælgende varer – både generelt og i en given periode. Du kan også se besøgsstatistik, som især er vigtigt for dig, der har besøgende gæster fra hele Danmark og fra udlandet.

Kampagner

I BackOffice har du også mulighed for at opsætte kampagner. Med en kampagne, kan du lave rabatter eller prisændringer i en bestemt periode på et eller flere produkter i stedet for at indtaste det manuelt hver gang.