Med Amero Mobility App og trådløs scanner, har du mulighed for at få et overblik over dine varer ved at scanne dem direkte i butikken og på lageret. Du har mulighed for at se informationer om varen, såsom kostpris og bruttoavance, rette salgspriser, se aktuelle og kommende kampagner, og oprette nye produkter.
I stedet for at begrænse dit arbejde til computeren, har du nu mulighed for at tage BackOffice med rundt i butikken og med det samme rette priser på varerne eller oprette nye varer. På den måde skal du ikke gå frem og tilbage mellem din butik og hvor din PC står.
Vi har et indgående kendskab til detailhandlen og kan levere løsninger, som lever op til vores kunders individuelle behov, da vi har egne udviklere ansat til netop dette. Så har du ønsker eller behov som går udover vores nuværende funktioner i Mobility App’en, har vi altid mulighed for at udvikle det i samarbejde med dig.
Du har også mulighed for at gøre App’en til en del af din virksomhed, ved at bruge dit eget logo og farver på den. Vi sætter det hele op for dig og gør den klar til brug! Vi har også altid mulighed for at tilgå scanneren, så hvis du skulle opleve problemer, kan vi nemt supportere og servicere dig – Så du står aldrig alene med dine udfordringer!
Skulle du være i tvivl om Mobility App'en er noget for dig og din forretning, har vi her samlet nogle fordele ved funktionerne på den.