Amero er en IT-virksomhed i Aarhus, der leverer simple og brugervenlige POS-løsninger der integrerer og automatiserer forretninger og oplevelser.

Vi er en vækstvirksomhed, der fik vores første Gazellepris i 2019, og som ønsker at fortsætte væksten ved at skabe succes sammen – i Amero, med vores kunder og vores samarbejdspartnere – samt levere verdensklasse kundeservice. Det gør vi ved at agere som ét team, for det er som ét team, at vi lykkes og gør en forskel. Samtidig står Amero for, at livet er andet end arbejde. Når vi er på arbejde, gør vi vores bedste, og når vi holder fri, holder vi fri.

Vi har et udfordrende og spændende arbejdsmiljø i en virksomhed med plads til både humor og forskelligheder, og hvor det kollegiale sammenhold og samarbejde er vigtigt for os.

Udover spændende karriere- og udviklingsmuligheder har Amero det enhver moderne virksomhed skal have: Frokostordning, pension, sundhedsforsikring og generelt gode rammer for vores medarbejdere.

Amero ønsker at uddanne og udvikle unge mennesker, og vi har derfor løbende praktikanter og elever.

Du kan læse, hvad et par medarbejdere hos Amero fortæller omkring det at arbejde i Amero hos Studentum her.

Vores værdier

I Amero har vi fire værdier, som betyder meget for os. Det er fire pejlemærker, som vi bruger i hverdagen, og når vi rekrutterer, for det er vigtigt for os, at der er et match mellem vores værdier og de personer, som vi ansætter. Værdierne ser du herunder.

Tillid er altafgørende for at skabe en god arbejdsplads og for at levere fantastiske løsninger til vores kunder. Tillid kommer af, at vi gør det, vi siger. Det gælder både over for hinanden og overfor vores kunder. 

Vi holder ord og overholder aftaler. Det gælder i vores løsninger, og det gælder i vores kundeservice. Vi oversælger ikke noget, og vi lover kun, hvad vi kan holde.

Vi lykkes og gør en forskel i fællesskab. Vi søger det bedste for teamet og ikke for os selv. Vi tager ansvar for vores løsninger og kunder som ét team på tværs af Amero, og derfor fejrer vi også succeserne sammen. 

Vi er afhængige af hinandens viden, erfaring og idéer uanset hvilken rolle eller titel, vi har. Vi afsætter tid til at hjælpe vores kollegaer, og vi sætter en ære i at have et godt samarbejde.

Vi bringer engagement, nysgerrighed og en stærk interesse for at levere den bedste løsning og kundeoplevelse ind i alt, hvad vi gør. Vi stiller krav til hinanden og til vores kunder. Vi stræber efter at gøre vores arbejde én procent bedre hver dag, så vi konstant løfter os i alle områder af vores forretning, samarbejde og faglighed.

Når vi leverer en løsning til vores kunder, kører vi først, når det virker, og kunden er glad. Så simpelt kan det siges. Det kommer af en ekstraordinær grundighed, der gennemsyrer alt vi gør og laver. Vores løsninger er kritiske for vores kunders forretning, og det tager vi ansvar for ved at være grundige i alle processer og led af vores forretning, og vi stiller samme krav, når vi leverer noget til hinanden i Amero.

Alle fire værdier vægter lige højt og er en integreret del af Amero, og de mennesker som er med til at skabe Amero. For os er det vigtigt, at vi har disse værdier med os hver dag og gør alt, hvad vi kan for, at vi viser dem over for hinanden og vores kunder. I videoen nedenfor præsenterer Co-CEO Jakob Højland og Head of Marketing & HR Sebastian Kastrup værdierne.

Ledige stillinger

Uopfordrede ansøgninger

Såfremt du mener at din personlighed og dine kompetencer kan bringes i spil hos Amero, så modtager vi meget gerne en uopfordret ansøgning, hvor du uddyber, hvad der giver dig energi at lave i arbejdsmæssig sammenhæng. Den kan sendes via formularen herunder. Vi vil så kontakte dig, såfremt der skulle være en åbning, som matcher det, du er allermest motiveret af.

Såfremt du sender en ansøgning afsted, gør vi opmærksom på, at vi gerne ser, at ansøgning og CV sendes PDF-format samt, at du vedhæfter et billede i dit CV.

Ved at fremsende en ansøgning giver du samtykke til at dine informationer opbevares, behandles og efterfølgende slettes igen efter indholdets relevans for Amero. Vi opbevarer dine data i 12 måneder, hvorefter vi sletter dem. Skriv venligst ikke CPR eller andre personfølsomme data i dokumenterne.