Amero er en IT-virksomhed i Aarhus, der leverer simple og brugervenlige POS-løsninger, der integrerer og automatiserer forretninger og oplevelser.

Vi er en vækstvirksomhed, der fik vores første Gazellepris i 2019, og som ønsker at fortsætte væksten ved at skabe succes sammen – i Amero, med vores kunder og vores samarbejdspartnere – samt levere verdensklasse kundeservice. Det gør vi ved at agere som ét team, for det er som ét team, at vi lykkes og gør en forskel. Samtidig står Amero for, at livet er andet end arbejde. Når vi er på arbejde, gør vi vores bedste, og når vi holder fri, holder vi fri.

Vi har et udviklende og spændende arbejdsmiljø i en virksomhed med plads til både humor og forskelligheder, og hvor det kollegiale sammenhold og samarbejde er vigtigt for os.

Udover spændende karriere- og udviklingsmuligheder har Amero dét, enhver moderne virksomhed skal have: Frokostordning, pension, sundhedsforsikring og generelt gode rammer for vores medarbejdere.

Amero ønsker at uddanne og udvikle unge mennesker, og vi har derfor løbende praktikanter og elever.

Du kan læse, hvad et par medarbejdere hos Amero fortæller omkring det at arbejde i Amero hos Studentum her.

Nogle gange kan der også være noget i vores liv og arbejde, som vil være givende at snakke med en anden om, og derfor har vi i Amero tilknyttet Helle Gottenborg som stress- og trivselskonsulent. Vi deler gerne åbent, hvordan vores trivsel i Amero er. Cirka hver 3. måned laver vi en trivselsmåling på baggrund af en platform, der hedder GAIS. Du kan her se, hvordan resultatet fra vores trivselsmåling ser ud.

Vores værdier

I Amero har vi fire værdier, som betyder meget for os. Det er fire pejlemærker, som vi bruger i hverdagen, og når vi rekrutterer, for det er vigtigt for os, at der er et match mellem vores værdier og de personer, som vi ansætter. Værdierne ser du herunder.

Tillid er altafgørende for at skabe en god arbejdsplads og for at levere fantastiske løsninger til vores kunder. Tillid kommer af, at vi gør det, vi siger. Det gælder både overfor hinanden og overfor vores kunder. 

Vi holder ord og overholder aftaler. Det gælder i vores løsninger, og det gælder i vores kundeservice. Vi oversælger ikke noget, og vi lover kun, hvad vi kan holde.

Vi lykkes og gør en forskel i fællesskab. Vi søger det bedste for teamet og ikke for os selv. Vi tager ansvar for vores løsninger og kunder som ét team på tværs af Amero, og derfor fejrer vi også succeserne sammen. 

Vi er afhængige af hinandens viden, erfaring og idéer uanset hvilken rolle eller titel, vi har. Vi afsætter tid til at hjælpe vores kollegaer, og vi sætter en ære i at have et godt samarbejde.

Vi bringer engagement, nysgerrighed og en stærk interesse for at levere den bedste løsning og kundeoplevelse ind i alt, hvad vi gør. Vi stiller krav til hinanden og til vores kunder. Vi stræber efter at gøre vores arbejde én procent bedre hver dag, så vi konstant løfter os i alle områder af vores forretning, samarbejde og faglighed.

Når vi leverer en løsning til vores kunder, kører vi først, når det virker, og kunden er glad. Så simpelt kan det siges. Det kommer af en ekstraordinær grundighed, der gennemsyrer alt vi gør og laver. Vores løsninger er kritiske for vores kunders forretning, og det tager vi ansvar for ved at være grundige i alle processer og led af vores forretning, og vi stiller samme krav, når vi leverer noget til hinanden i Amero.

Alle fire værdier vægter lige højt og er en integreret del af Amero, og de mennesker som er med til at skabe Amero. For os er det vigtigt, at vi har disse værdier med os hver dag og gør alt, hvad vi kan for, at vi viser dem over for hinanden og vores kunder. I videoen nedenfor præsenterer CEO Jakob Højland og HR- & Marketingdirektør Sebastian Kastrup værdierne.

Ledige stillinger

Vi har pt. ingen åbne stillinger, men du er velkommen til at søge uopfordret.

Uopfordrede ansøgninger

Såfremt du mener, at din personlighed og dine kompetencer kan bringes i spil hos Amero, modtager vi meget gerne en uopfordret ansøgning, hvori du uddyber, hvad der giver dig energi at lave i arbejdsmæssig sammenhæng. Den kan sendes via formularen herunder. Vi vil kontakte dig, såfremt der skulle være en åbning, som matcher det, du er allermest motiveret af.

Såfremt du sender en ansøgning afsted, gør vi opmærksom på, at vi gerne ser, at ansøgning og CV sendes PDF-format samt, at du vedhæfter et billede i dit CV.

Ved at fremsende en ansøgning giver du samtykke til at dine informationer opbevares, behandles og efterfølgende slettes igen efter indholdets relevans for Amero. Vi opbevarer dine data i 12 måneder, hvorefter vi sletter dem. Skriv venligst ikke CPR eller andre personfølsomme data i dokumenterne.




Ameros rekrutteringsproces

Her har vi beskrevet vores rekrutteringsprocess i Amero, så du ved, hvad du kan forvente, når du ansøger om en stilling hos os. Vi har fokus på, at det skal være win-win, så vi får de helt rigtige medarbejdere, der brænder for deres arbejde, og du samtidig finder den helt rigtige arbejdsplads og stilling for dig, så du går glad til og fra arbejde.

1. Du sender din motiverede ansøgning

I Amero er vi altid glade for at modtage ansøgninger, både når det kommer til opslåede stillinger og uopfordrede ansøgninger. Vi læser ansøgningerne med stor interesse og nysgerrighed overfor hvem du er og hvad du brænder for som person. For at vi kan få det bedste helhedsindtryk af dig, er det derfor vigtigt, at du sender både dit CV og en motiveret ansøgning.

I udvælgelsesprocessen lægger vi særligt vægt på motivation, da vi tror på, at det er grundlaget for at lykkes og skabe succes sammen. Når du ansøger til en specifik stilling, vil vi også se på, i hvor høj grad vi mener, du vil kunne nå de mål, vi har opsat i stillingen.

2. Telefonsamtale

Når vi har læst din motiverede ansøgning og vurderet, om der kunne være potentiale for et godt samarbejde mellem dig og Amero, vil vi ringe til dig for at høre mere ind til dig. Formålet med denne telefonsamtale er at forventningsafstemme og finde ud af, om der umiddelbart kunne være en evt. udviklingsmulighed for dig i Amero. Det vil typisk være en fra HR, der ringer til dig.

3. Første samtale

Hvis både du og vi vurderer, at der kunne være en udviklingsmulighed for dig i Amero (win-win), vil vi invitere dig ind til en første samtale. Samtalen vil tage udgangspunkt i din motivation for stillingen og Amero, samt gennemgang af dit CV og resultater, som du har skabt tidligere i din karriere eller på dit studie. Her vil vi også fortælle mere omkring Amero og stillingen.

Samtalen vil foregå på vores kontor på adressen Ved Lunden 9, 8230 Åbyhøj. Typisk vil du her møde en HR medarbejder og den ansættende leder.

4. Anden samtale

Hvis vi vælger at gå videre til en anden samtale, vil du inden da blive bedt om at udfylde en E-stimate Personprofil og en IQ-Potential test, som vi vender til samtalen. Vi indhenter også to referencer, som du har angivet inden samtalen. Alle disse er med til at give os et bedre helhedsindtryk af, hvem du er som person og som kollega, så vi kan starte en samtale om, hvordan du ville kunne passe godt ind i Amero.

Ender anden samtalen med at både du og vi ser potentiale for et godt samarbejde, vil vi hurtigst muligt sætte gang i onboarding processen og glæde os til at byde dig velkommen til Team Amero.