Kæder og større butikker

Har I en butikskæde eller en stor butik, er vi hos Amero bekendt med de udfordringer, I står med i hverdagen i forhold til jeres kassesystem. Vi har serviceret et væld af forskelligartede butikker og butikskæder i diverse brancher, som har brug for en kyndig fagspecialist, der kan rådgive og ikke mindst levere løsninger, der gør hverdagen nemmere og mere effektiv.

Fra detail til engros

Vi breder os over en bred palette af forskellige brancher. Vi har blandt andet hjulpet Tæppeland, Frelsens Hær, Sodexo, Smoke-it og VUC Aarhus og er generelt særdeles velbevandrede inden for alt fra detail til engros. Vi går ind og understøtter med hjælp til afdækning af butikskædens behov, og hvordan Ameros kassesystem passer ind i jeres forretning. Derudover udformer vi tilbud til beslutningstagere samt løbende tilpasninger til tilbuddet. Vi hjælper også med planlægning af implementering af systemet og faktisk opsætning af kassesystemer på de fysiske lokationer (inkl. oplæring af medarbejdere). Efterfølgende tilbyder vi en sublim after-sales service, hvor vi leverer support af systemet, så I som butikskæde eller butik ikke er alene om opgaven.

Vi forstår vigtigheden i valg af det rette kassesystem

Som butikskæde og stor virksomhed er det helt essentielt for den daglige drift, at du har et nemt, overskueligt og ikke mindst velfungerende kassesystem. Vi forstår derfor vigtigheden i at vælge det helt rigtige, som imødekommer behov i forhold til hurtig og effektiv betjening af kunder samt samspil med andre IT-systemer. Vi har erfaring og unik indsigt og viden fra implementering af kassesystemer i hundredvis af danske butikker og butikskæder, hvorfor vi ved, hvad I har brug for, og kan levere en løsning, der taler sammen med eksempelvis jeres økonomisystem, jeres lagerstyring og eventuelt en webshop. Vi kan identificere, hvordan det bedst giver mening at integrere systemerne, således at tidskrævende processer kan automatiseres.

Lad os om at varetage dialogen og skiftet med eksisterende IT-leverandører

Da vi er til for at gøre livet lettere for jer, tager vi gerne dialogen med allerede eksisterende IT-leverandører med respekt for jeres nuværende aftale. Vi tager os af migreringen med vores system, og vi taler naturligvis IT-sprog og økonomisprog. Vi besidder den nødvendige viden til at tage den regnskabstekniske snak med bogholder eller revisor om, hvordan vores kassesystem skal tale bedst muligt sammen med jeres økonomisystem, samt den tekniske viden til at tale med IT-folk om, hvordan kassesystemet passer ind i jeres øvrige IT-system.

"En af udfordringerne der er når man driver butik, det er at man har kunden her og nu, så har du også problemet her og nu. Derfor har det været vigtigt for os at have en leverandør der er til rådighed når vi har problemet – det har vi med Amero. De er online, de er fleksible og de er hurtige til at komme tilbage med en løsning så vi kan komme videre med vores kunde."

— Frank Naur Jensen, Direktør Tæppeland Danmark ApS

Vi har et fast samarbejde med specialister inden for regnskab og bogholderi, hvilke vi kan trække på til avancerede cases. Grundet vores store erfaring er vi i stand til at sikre, at vores kassesystem passer ind i jeres forretningsprocesser med det formål at gøre det hele mere smart og tidsbesparende.

Professionel IT-assistance

Da vi har stor respekt for, at I har en forretning, der skal drives og vækstes, tilbyder vi blandt andet levering af et komplet telefonisystem til butikken, så de forskellige medarbejdere kan have egne interne numre og stille om til hinanden, og vi kan levere alle speaks til systemet, som er indtalt af professionelle. Derudover tilbyder vi også salg og opsætning af kontor-PC’er, printere og meget andet, således at de spiller sammen og fungerer optimalt. Har I brug for opsætning af netværk på kasse-lokationer, kontor eller andre steder, kan vi også sørge for det.



Vi servicerer også større offentlige kunder

Vores system gør det muligt for offentlige kunder at få salgstal fra kassesystemet over i deres økonomisystem, og vi kan vi tilbyde integration eller udtræk til økonomisystemer som Opus, Prime, Nav og mange flere. Og selvfølgelig tilbyder vi nem fakturering via EAN til alle offentlige kunder. Hos Amero har du uanede muligheder, og vi hjælper dig med at skabe en mere effektiv arbejdsgang med professionelle systemer, der er skabt med afsæt i at imødekomme de behov, man har som større forretning. Derfor får du også én fast kontaktperson, som bevarer overblikket for dig.

Softwaren FlexPOS i vores kassesystemer er produceret i Danmark af nogle af de fremmeste eksperter på området. Vi udvælger derefter nøje hardware blandt verdens bedste POS-leverandører, så vi kan tilbyde vores kunder en helstøbt og gennemført løsning, der gør hverdagen lettere.

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem

Tag en snak med Amero om dine krav og behov og få et uforpligtende tilbud med en konkret pris

Udfyld formularen og bliv kontaktet eller ring direkte på 77 34 34 80

Din besked blev ikke afsendt

Din besked er blevet sendt

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt som muligt — typisk indenfor én hverdag.

Ved hastesager, ring venligst på 77 34 34 80.

Amero ApS

Jylland

  • Ved Lunden 9
  • 8230 Åbyhøj
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk

Sjælland

  • Naverland 2, 13. etage
  • 2600 Glostrup
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk