Kasseløsninger til større butikker og kæder

Ønsker I et moderniseret kassesystem til Jeres eksisterende forretningskæde — Amero hjælper gerne med en løsning, som passer ind i Jeres virksomhed uanset størrelse og antal butikker.

Ejer du et Franchise koncept og ønsker du, at alle dine franchise-tagere bruger samme system, så kan vores løsning ligeledes passe ind. Hver butik kan lease eller købe vores udstyr og kobles op til et fælles system.

Styring af din kæde

Med en kædeløsning kan du styre alle kassepunkter fra systemer, opsætte medarbejdere, personale koder, styre printere, dankort terminaler og bon layout. Derved sikrer det med en central styrmand, at alle butikker kører med et ensartet koncept.

Styring af individuelle regnskaber

Hver butik i kæden har en fuldt funktionelt regnskabsløsning, også selvom de er en del af et koncept. Det giver god mening, at hver butik kan føre sit eget regnskab, men samtidig er det en fordel, hvis alle butikker opsættes ens, fx. samme kontoplan, hvilket giver et bedre grundlag for udvikling gennem deling af forretningsviden internt i kæden.

Lagerstyring

Selvom I kører et franchise koncept, er det stadig teknisk muligt at opsætte løsningen således, at butik A kan se, hvad butik B har på lager, hvis det rollemæssigt er godkendt. Automatisering og intern fakturering ved flytning af varer mellem butikker og lokationer kan opsættes således, at det betyder minimal administration fra butikkens side. Får man nye varer i kæden, er det ofte et stort arbejde at oprette og vedligeholde varekartoteker. Med vores kassesystem kan dette automatiseres, så man fra centralt hold kan “udrulle” nye varer, produkter og sortimenter til ens løsninger. Det sparer butikscheferne i de enkelte forretninger en masse tid. Hvad ville det betyde for en franchise tager at spare 10 timer om måneden på at ajourføre varekartoteket. Ville han være interesseret i det?

Pris & byttemærker

Systemet tillader nemt at udskrive prismærker, så kunden altid kan se varens pris og du derfor sparer tid på at besvare spørgsmål. Et prismærke med en stregkode er blot en nem og effektiv metode, når ekspedienterne skal betjene kunden. Du opnår en hurtig ekspedition og kunden oplever derfor en effektiv service. Udskriv også byttemærker med en given dato, så kunden nemt kan komme tilbage og ombyttevaren via stregkoden på varen – nemt og bekvemt.

Gavekort, og loyalitet

Gavekort og tilgodesedler kan deles på tværs af forretninger, og håndteres på tværs af regnskaber. Ønskes der i kæde-regi at køre en fælles loyalitetsløsning ved at benytte eks. medlemskort, så understøtter vores kassesystem til kædeløsning også dette.

Backup? No worries!

Alle klienter/butikker kobles op til en central server, og der sikres derfor fuldautomatisk backup af data hos Amero, så de enkelte butikker ikke selv behøver at sikre sig backup af deres data. Dette foregår enten via Windows programfladen eller den webbaserede adgang. Kassesystemerne arbejder desuden uafhængigt af internettet, og det ikke noget problem med butiksdriften såfremt internettet går ned.

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem

Tag en snak med Amero om dine krav og behov og få et uforpligtende tilbud med en konkret pris

Udfyld formularen og bliv kontaktet eller ring direkte på 77 34 34 80

Din besked blev ikke afsendt

Din besked er blevet sendt

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt som muligt — typisk indenfor én hverdag.

Ved hastesager, ring venligst på 77 34 34 80.

Amero ApS

Jylland

  • Ved Lunden 9
  • 8230 Åbyhøj
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk

Sjælland

  • Naverland 2, 13. etage
  • 2600 Glostrup
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk