Skal dit kassesystem og Business Central snakke sammen?

Skal dit kassesystem og Business Central snakke sammen?

Bruger du Microsoft Business Central til at holde styr på dit lager og/eller økonomi i din forretning, kan en integration mellem systemet og dit kassesystem være en løsning for dig. Vores integration til Business Central kan laves både som finansintegration og vare-lagerstyringsintegration, hvilket giver uanede muligheder. Vi har mulighed for at tilpasse vores integration, så den passer lige netop til dit behov, og de funktioner, du bruger i dagligdagen.

Hvordan fungerer integrationen?

Som udgangspunkt fungerer integrationen ved, at enhver data omkring salg på kassen gemmes digitalt. Det betyder, at information omkring de enkelte salg, hvor meget der samlet er solgt for i løbet af dagen, og hvilke betalingsmetoder der er benyttet, automatisk gemmes. Disse salgsdata overføres løbende til dit økonomisystem. På den måde overføres både salgstransaktioner og dagsopgørelser direkte til systemet.

Har du brug for vare- og lagerstyringsintegration, fungerer det således, at din data omkring varer og lager overføres direkte til systemet, når der foretages ændringer.

Microsoft Business Central integration

  • Hold øje med dine forretningsprocesser fra start til slut
  • Korrekt bogføring og overblik over lager
  • Spar tid og penge med en integration til dit økonomisystem
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.

Derfor skal du vælge en integration mellem Business Central og kassesystem

Spar tid og penge med økonomi integration

Når du får en integration mellem kassesystem og økonomisystem, og dermed automatiserer dine processer, kan du spare både tid og penge. Du sparer blandt andet en masse tid på at holde styr på finanser og lager, samt at sørge for, at det stemmer overens med rapporter fra kassesystemet. Med mindre tid på administrativt arbejde følger mere tid til kunder.

Følg dine forretningsprocesser fra start til slut

Med en integration til Business Central har du mulighed for at følge dine forretningsprocesser fra start til slut. Det betyder, at der er mulighed for at følge salg helt til døren, følge produkter fra bestilling til salg, se lager og meget mere. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser for, hvordan vores integration kan tilpasses Business Central.

Korrekt bogføring

Med en integration, der automatisk overføre dine salgstal til økonomisystemet, får du altid korrekt bogføring. Alle dine salgskonti synkroniseres automatisk ved salg på kasseapparatet, og derfor er du altid sikret, at dine salg kommer ind på de rette konti. På den måde kommer dagens salg altid over i dit økonomisystem.

Hold styr på dit lager og bestillinger

En af Business Central’s mange gode funktioner er, at du kan holde styr på lager og bestillinger i programmet. Det er naturligvis vigtigt for din forretning, og derfor har vores integration mulighed for at overføre de korrekte data, så du kan styre lager og bestillinger i Business Central.

Integration skræddersyet til din virksomhed

Integration skræddersyet til din virksomhed

Business Central har mange fede funktioner, der kan skabe værdi for din virksomhed. Det kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvilke funktioner der kan være med til at skabe værdi. Derfor er det også muligt at få din integration skræddersyet, så den passer til netop de funktioner, der anvendes i det daglige.

Uanede muligheder og rimelige priser

Dine muligheder er uanede, og uanset hvor avanceret integration du måtte have brug for, kan vi lave det hos Amero. Da vores integrationsmotor er veludviklet og fundamentet er bygget på forhånd, skal vi ikke opfinde den dybe tallerken hver gang, og har derfor mulighed for at lave integrationerne til mere rimelige priser, end hvad man har været vant til, når man skal binde sine systemer sammen.

Business central til store og små forretninger

Business central til store og små forretninger

Grundet måden vores integrationsmotor er bygget op på, har vi mulighed for at stykke vores integrationer sammen på mange forskellige måder. Det betyder, at vi har mulighed for at lave integrationer til både små og store virksomheder. Det kan være en standardintegration, der kan det mest basale, og vi kan også lave større og mere avancerede integrationer, hvor integrationen er mere kompleks og passer til de tilpasninger, din virksomhed har fået lavet i Microsoft Business Central.