Integration med automatisk overførsel

Integration med automatisk overførsel

Med et kassesystem fra Amero med FlexPOS software, er der mulighed for at få en integration mellem kasseapparatet og SameSystem. Med integrationen overføres dine salgsdata automatisk og er med til at sikre nem administration og vagtplanlægning i din forretning. Bruges SameSystem til dagligt i forretningen, kan det være værd at overveje om integration er noget.

Med en integration til SameSystem kommer følgende

  • Automatisk overførsel af data 
  • Hurtig overblik over travle tidspunkter i forretningen 
  • Nem administration af forretning og medarbejdere

Sådan fungerer integrationen:

Sådan fungerer integrationen:

En integration mellem de to systemer fungerer ved, at forretningens salgsdata automatisk overføres fra FlexPOS til SameSystemSameSystems kunstige intelligens kan derefter bruge denne salgsdata til at forudse, hvornår der bliver travlt i forretningen, og komme med forslag til bemanding helt ned på time- og kvarterbasis. Din vagtplanlægning har aldrig været nemmere.

Fordele med integration til SameSystem

Skab overblik

Få overført forretningens salgsdata automatisk, så man kan sammenligne forskellige dage og holde det op mod dine medarbejderes vagtplaner.

Øg salg i forretning

Med godt overblik over forretningen kan det daglige salg øges ved at sikre den nødvendige bemanding på travle tidspunkter.

Nem administration

Med automatisk overført salgsdata og overblik over travle tidspunkter i forretningen, skabes muligheden for nem administration af forretningen.

Øg salget i din forretning

Øg salget i din forretning

Med en integration mellem forretningens kasseapparat og SameSystem, er der mulighed for at øge salget i forretningen og reducere omkostningerne. 

Hvordan øges slaget? 

Med den automatiske overførsel af salgsdata kan du bruge SameSystems kunstige intelligens til at forudse, hvornår der er mest travlt i forretningen. På den måde kan du lægge vagtplaner, der sikrer, at din forretning aldrig er underbemandet i de travle timer.

Hvordan reduceres omkostningerne? 

Når det sikres at forretningen aldrig er underbemandet i de travle timer, undgås de unødvendige omkostninger ved overbemanding i forretningen. Det er nemt og enkelt. 

Brug mindre tid på butiks administration

Brug mindre tid på butiks administration

Med en integration mellem forretningens kassesystem og SameSystem, får man mere automatiserede arbejdsgange i forretningen.

Når mere automatisering tilføjet til forretningen, opstår  muligheden for nem rapportering og udtræk af statistik. Det betyder at man kan trække rapporter over salg holdt sammen med vagtplan og medarbejdere.