
Mit navn er Helena, og jeg er Head of Delivery & Customer Service i Amero. Jeg skriver denne meddelelse for at orientere om, hvordan vi i Amero forholder os til retningslinjerne, udsendt fra regeringen den 11. marts 2020 i forbindelse med at inddæmme smitten af covid-19.
I Amero har vi taget de nødvendige forholdsregler for at inddæmme smitten på bedst mulig vis. Vi har sendt flest muligt medarbejdere hjem, så de kan arbejde hjemmefra. De tilbageværende medarbejdere står til rådighed for vores kunder. For de tilbageværendes vedkommende har vi taget Sundhedsstyrelsens anbefalinger til os i forhold til at minimere chancen for spredning på vores arbejdsplads.
Vi er fast besluttet på at yde vores kunder support og rådgivning i denne tid med usikkerhed. Vi hjælper, så hurtigt vi kan, og vores kunder kan forvente samme svartid på supportsager og henvendelser som hidtil. Det gælder også, hvis du ikke er kunde hos os i dag, og du gerne vil have gratis sparring på din POS-løsning eller høre mere om mulighederne i et samarbejde med Amero.
Du er som altid velkommen til at skrive til os på info@amero.dk eller ringe til os på +45 77 34 34 80.
På vegne af hele Amero-teamet
Helena Grønhøj