Du har sikkert prøvet det – Du bliver ringet op af telemarketing, som vil sælge dig noget nu og her, og du er egentlig pænt træt af det. Du får følelsen af ikke at blive hørt og at det er hurtige penge for sælgeren.
Hos Amero har vi taget opgøret med den hurtige pistolsælger og har i stedet fokus på den gode kundeservice, som mere og mere gør sig gældende i salg også!
For os er det vigtigt, at kunderne føler at deres behov bliver hørt og på den måde oplever en god service. Hos Amero har vi ikke nogen sælgere som er provisionslønnet. Det har stor indflydelse på vores kultur, da de internt ikke skal kæmpe om at få flest kunder og få solgt mest.
I stedet er der fokus på at rådgive kunderne bedst muligt og kunne afdække deres reelle behov – vi presser ikke på med noget, som vi kan se at kunden ikke kan gabe over.

" Derfor kan vi også sige nej til en kunde, hvis de efterspørger noget som vi ikke kan levere, enten fordi det ikke er muligt eller at det ikke ville være en god løsning for dem. "
— Kasper Smith, direktør i Amero
Det vigtigste for Amero er nemlig, at kunden får den løsning de har behov for og at vi kan bygge et godt og langvarigt samarbejde op med dem.
Mange tendenser i samfundet peger da også på, at vi ikke er helt forkert på den, da der er kommet en ny salgs- og købekultur i Danmark.
"Salg drejer sig ikke om at sælge, men om at få kunderne til at købe. Som kunder køber vi af tillid, ikke for at købe noget forkert." Jens Dalgaard, Ejer af TACK
Vores direktør, Kasper Smith, har selv en fortid i salg og har stadig meget med salgsafdelingen i Amero at gøre, og ved derfor hvor vigtigt det er, at fokusere på den gode relation med kunden og opbygge tillid.

" I det store hele er det kundefokuserede salg et udtryk for vores værdier, nemlig tillid, tryghed og gode relationer, og det er det vi stræber efter hele tiden. "
— Kasper Smith, Direktør i Amero
Derfor er det noget som går igen i hele Amero, både i salgs- og supportafdelingen, og er en stor del af vores virksomheds DNA.