• Forside
  • Kassesystem
  • Kassesystem
  • Integrationer
  • Brancher
  • Kæder
  • Kunder
  • Om Amero
  • Kontakt
  • Blog
Ring på 77 34 34 80
Vores rådgivning er gratis

  • Forside
  • Kassesystem
  • Kassesystem
  • Integrationer
  • Brancher
  • Kæder
  • Kunder
  • Om Amero
  • Kontakt
  • Blog
Kassesystem
  • Kassesystem — overblik
  • Kasseapparat og tilbehør
  • FlexPOS kassesoftware
  • FlexPOS BackOffice
  • Lagerstyring på kassesystem
  • Logistikmodul
  • Selvbetjening
  • Amero Mobility App
  • Kundevendt display
  • Kundeklub
  • Kortindløsning med Amero
  • Gavekort og tilgodebevis
Vores rådgivning er gratis Ring på 77 34 34 80

Tillid, tryghed og gode relationer – En kundefokuseret salgskultur

Skrevet af Helena Grønhøj — 17/01/2019

  • Forside
  • /
  • Blog
  • /
  • Tillid, tryghed og gode relationer – En kundefokuseret salgskultur

Du har sikkert prøvet det – Du bliver ringet op af telemarketing, som vil sælge dig noget nu og her, og du er egentlig pænt træt af det. Du får følelsen af ikke at blive hørt og at det er hurtige penge for sælgeren.

Hos Amero har vi taget opgøret med den hurtige pistolsælger og har i stedet fokus på den gode kundeservice, som mere og mere gør sig gældende i salg også!

For os er det vigtigt, at kunderne føler at deres behov bliver hørt og på den måde oplever en god service. Hos Amero har vi ikke nogen sælgere som er provisionslønnet. Det har stor indflydelse på vores kultur, da de internt ikke skal kæmpe om at få flest kunder og få solgt mest.

I stedet er der fokus på at rådgive kunderne bedst muligt og kunne afdække deres reelle behov – vi presser ikke på med noget, som vi kan se at kunden ikke kan gabe over.

" Derfor kan vi også sige nej til en kunde, hvis de efterspørger noget som vi ikke kan levere, enten fordi det ikke er muligt eller at det ikke ville være en god løsning for dem. "

— Kasper Smith, direktør i Amero

Det vigtigste for Amero er nemlig, at kunden får den løsning de har behov for og at vi kan bygge et godt og langvarigt samarbejde op med dem.

Mange tendenser i samfundet peger da også på, at vi ikke er helt forkert på den, da der er kommet en ny salgs- og købekultur i Danmark.

"Salg drejer sig ikke om at sælge, men om at få kunderne til at købe. Som kunder køber vi af tillid, ikke for at købe noget forkert." Jens Dalgaard, Ejer af TACK

Vores direktør, Kasper Smith, har selv en fortid i salg og har stadig meget med salgsafdelingen i Amero at gøre, og ved derfor hvor vigtigt det er, at fokusere på den gode relation med kunden og opbygge tillid.

" I det store hele er det kundefokuserede salg et udtryk for vores værdier, nemlig tillid, tryghed og gode relationer, og det er det vi stræber efter hele tiden. "

— Kasper Smith, Direktør i Amero

Derfor er det noget som går igen i hele Amero, både i salgs- og supportafdelingen, og er en stor del af vores virksomheds DNA.

Relateret blogindlæg
Selvbetjeningsløsning og ubemandede butikskoncepter er en stigende tendens

En ubemandet selvbetjeningsløsning er muligt for alle forretninger - store som små. Selvbetjeningskassen skaber nye mu ...

Gratis video om ny, digital bogføringslov

Vores økonomiguru Mette fra Amero fortæller om, hvad man skal være opmærksom på i forbindelse med den nye (digitale ...

Lever dit kasseapparat op til kravene fra SKAT?

Undgå store bøder ved at sætte dig ind i de nye regler fra SKAT i forbindelse med digital registrering af salg - de e ...

Vores rådgivning er gratis

Hvis du ønsker det, kan vi efterfølgende sende et uforpligtende tilbud med en konkret pris.

Hurtigt svar – Vi kontakter dig indenfor 3 timer på hverdage kl. 9-17. Hvis du ønsker det efter vores dialog, kan vi sende dig et tilbud samme dag, hvis det er muligt.

Professionel rådgivning – Vi har +2000 kassesystemer fordelt på mange brancher, og vi kan derfor vejlede i, hvordan salg skal bogføres, hvordan webshop, lager og kassesystem skal tale sammen. hvordan du overholder lovkravene fra SKAT mv. - uanset om du har én eller flere lokationer.

Vi sender gerne et uforpligtende tilbud - Vi rådgiver gerne og giver vores perspektiv på, hvordan den rigtige løsning for dig ser ud, og hvis du ønsker det, sender vi efterfølgende et uforpligtende tilbud. Tilbuddet er opdelt, så du nemt kan se, hvad du præcis betaler for.

Vi svarer indenfor ca. 10 sek. på
77 34 34 80 Mads fra Amero
×

Vores rådgivning er gratis

Hvis du ønsker det, kan vi efterfølgende sende et uforpligtende tilbud med en konkret pris.

Hurtigt svar – Vi kontakter dig indenfor 3 timer på hverdage kl. 9-17. Hvis du ønsker det efter vores dialog, kan vi sende dig et tilbud samme dag, hvis det er muligt.

Professionel rådgivning – Vi har +2000 kassesystemer fordelt på mange brancher, og vi kan derfor vejlede i, hvordan salg skal bogføres, hvordan webshop, lager og kassesystem skal tale sammen. hvordan du overholder lovkravene fra SKAT mv. - uanset om du har én eller flere lokationer.

Vi sender gerne et uforpligtende tilbud - Vi rådgiver gerne og giver vores perspektiv på, hvordan den rigtige løsning for dig ser ud, og hvis du ønsker det, sender vi efterfølgende et uforpligtende tilbud. Tilbuddet er opdelt, så du nemt kan se, hvad du præcis betaler for.

Vi svarer indenfor ca. 10 sek. på
77 34 34 80 Mads fra Amero

Se hvad vores kunder siger

Tina Munch, ejer af Golfshop Korsør

Hele processen fra vi kontaktede Amero og frem til kassesystemet var sat op har været super. Vi fik hjælp til at komme igang forholdvis hurtigt og både rådgivning og service har været perfekt.

Læs mere
Kitt Johansen, indehaver af Kant by K

Vi drager rigtig meget nytte af, at betalingsterminaler er integreret med kassen, og at det kører direkte på e-conomic økonomisystemet, det sparer os for rigtig meget tid.

Læs mere
Tine står foran sin disk i forretningen med et neon skilt bagved
Tine, By Wallentine

Vi havde googlet en masse forskellige muligheder på nettet, og valgte Amero da det virkede som en god løsning for min tøjbutik, da kasseapparatet kunne leases, og der er mulighed for at kunne ringe og få hjælp af deres support.

Læs mere
Blomsterforretning med blomster ude foran
Bendixen Blomster

Vi har fra dag ét af fået al den hjælp, vi har haft behov for. Amero tager hurtigt telefonen og de er meget seriøse og servicemindede, når man har kontakt med dem.

Læs mere
Winther's

Det gør det meget nemmere at holde styr på vores varer, samt giver indblik i, hvad der sælger og hvad der måske ikke gør. Det er super nemt at navigere sig rundt i. Store knapper, simpel tekst og let at forstå.

Læs mere
Christian, Jyllinge Ure & Guldcenter

Amero har gjort vores hverdag en hel del nemmere, med deres POS kassesystem, som er integreret med vores Dandomain webshop. Nu er alt integreret og samarbejder med hinanden!

Læs mere
Kasseapparater i kantine
Helga Anette Jensen, Kantineansvarlig hos VIA i Holstebro

Jeg tror, vi sparer en hel medarbejder på ikke at gå ud til kassen i tide og utide for at betjene kassen. Det tager jo også tid, at blive afbrudt i sit arbejde hele tiden, så det er en super løsning, at eleverne selv kan betale for deres kaffe, slik og andre småting.

Læs mere
Betjening på Aarhus Streetfood
Britt, Direktør hos Aarhus Street Food

Det sparer os en masse tid og ressourcer. Det er vigtigt at have et driftssikkert system, når man har at gøre med mange kasser og unge ansat.

Læs mere
Nick, Chef, Hilbert Christiansen Fisk og Vildt

Amero har muligvis landets bedste kundeservice. De har fra dag 1 stået klar med rådgivning og det hjælp vi har skulle bruge. Om det er i weekenden eller i hverdage, står de altid klar med rådgivning eller løsning på problemet. Amero’s produkt kan være nok så godt, men uden de folk som er der, ville der ikke være meget kvalitet tilbage.

Læs mere
Guld logo fra Cloud Nine
Monica Lykke Holst, Indehaver af Cloud Nine

Vi er SÅ glade for at have skiftet til Amero - og jeg ville ønske jeg havde taget den beslutning meget før. Det ville have sparet os for både penge og unødigt timeforbrug.

Læs mere
Casper - Ejer, Kajens fisk & vildt

Jeg kiggede på nettet, da vi skulle have nyt kassesystem til vores butik. Så fandt jeg Amero og syntes at deres priser var meget rimelige. Det virker super godt og er nemt at gå til. Vi er en butik der går rigtig meget op i service og vejledning, det mener vi at det er en vigtig ting. Og her må jeg bare sige at Amero er super super gode og dygtige på det område. Top point fra Kajens fisk & vildt til jer!

Læs mere
Jeanette Andersen, Daglig leder Fredensborg Boghandel

Vores hverdag fungerer rigtigt godt med vores kassesystem. Især efter at vi har fundet ud af flere funktioner. Det er nemt at gå til. Vi har meget hurtigt vænnet os til at bruge det, og det er nu en stor del af vores hverdag. Vi har nok overbelastet jeres support afdeling med alle mulige spørgsmål, men vi har fået kæmpestor hjælp og er meget taknemmelige.

Læs mere
Amero leverer kassesystemer til Museum for Papirkunst
Ditte, Administrationsleder, Museum for Papirkunst

Det er let at bruge, både for øvede og nye medarbejdere som har/ikke har erfaring med kassebetjening. Man kan sætte farver på de vigtigste knapper så man hurtigt finder dem, og systemet til mærkning af varer kører gnidningsfrit, det er vi glade for. Supporten er tip top, altid hurtigt og venligt.

Læs mere
Jesper, Guld & Rod

Amero stod med den bedste løsning lige præcis til vores behov. Systemet er super let at bruge!

Læs mere
Susanne, Haderslev Lamper

Jeg har lige fået installeret jeres kassesystem. Det er virkelig nemt at forstå og betjene. Og de gange jeg har haft udfordringer, har jeg ringet til jer, og fået svar med det samme. Jeg har aldrig ringet forgæves, og alt har I løst over telefonen. Jeg kan kun anbefale denne løsning.

Læs mere
Mary-Ann Gramstrup, Fruens Fristed

Vi valgte Amero fordi vi gik efter noget, der kunne integreres med vores regnskabsprogram. Det fungerer meget godt, og er tidsbesparende ved kasseopgørelse. Kassesystemet er dejligt nemt at betjene. Super support hjælp, der altid er klar på at hjælpe.

Læs mere
Pedersen ski
Jakob, ejer af Pedersen Ski

Vi har fået leveret et kassesystem med lagerstyring, integration til webshop og til Dinero regnskab. Det hele spiller - og når vi sælger et produkt i butikken bliver det fjernet fra lageret på webshoppen automatisk. Så sker der ikke dobbelt salg af et produkt - fantastisk. Kassesystemet er intuitivt at anvende, nem og overskuelig BackOffice og det er meget brugervenligt! Er der noget, man ikke lige kan finde ud af eller huske, så ringer man bare, der er altid hurtig og god kundeservice.

Læs mere
Lars fra Guldsmede Boye smiler på billede
Lars Boye, ejer af Gulsmed Boye

Hos Amero mødte vi en forståelse for vigtigheden af, at webshop og kassesystem skal fungere sammen. Det er et system, som fungerer - og der er en god support. Det må jeg godt nok sige. Der er svar med det samme, man ringer. Hvis de kan, løser de problemet med det samme - og ellers vender de hurtigt tilbage.

Læs mere
Bettina Rasmussen, ejer af Artiskokken

Jeg har på ingen måde fortrudt mit valg af kassesystem blev et Amero. Super nemt at arbejde med .... og er der alligevel lige noget der driller, er hotline altid parat til at hjælpe (med en god portion tålmodighed!).

Læs mere
Frank Allan Rasmussen, Museumschef på Industrimuseet Frederiks Værk & Knud Rasmussens Hus

Mit valg faldt hurtigt på Amero, fordi de med deres brede vifte af professionelle løsninger kunne opfylde alle de krav, vi som kulturinstitution havde. Leverancerne og tidsfristerne blev overholdt til punkt og prikke. Hverdagen er blevet nemmere for vores frontpersonale, og systemet giver mig et langt bedre overblik over de daglige forretninger. Ameros kassesystem er super brugervenligt, serviceniveauet er højt og det fungerer bare! Vi er tilfredse.

Læs mere
Casper Andersen, medejer af GEjSER

Vi har haft kassesystemer fra Amero i vores butikker i mange år efterhånden. Vi oplever ofte som butikskæde, at der opstår nye behov for tilføjelser eller ændringer til systemet for at gøre hverdagen nemmere for alle medarbejderne - og for at øge serviceniveauet for vores kunder. Her lytter Amero altid og kommer med professionel og ærlig sparring.

Læs mere
Christian Wenzzel, Letkøb 24/7

Jeg oplever Amero som en seriøs samarbejdspartner, der arbejder hurtigt og effektivt og er lydhør overfor kunden. Kundeservice og dialog med Amero er rigtig god, og jeg er imponeret over, hvor hurtigt Amero tilpasser kassesystemet efter kundens behov.

Læs mere
Michael Weylandt, ejer af Kerteminde og Otterup Boghandel

Kassesystemet og det tilhørende administrative system er rigtigt lækkert og brugervenligt. Vi som boghandlere er rigtig glade for Amero. Kan varmt anbefales.

Læs mere
Tranekæret

Super god og kompetent service. Vi bestilte et nyt kassesystem hos Amero i midten af oktober, som blev installeret den 28/10-22 og må bare sige WOW!!! alt gik over al forventning og de medarbejdere, der har været inde over integration, installation m.v. har været super søde og hurtige til at svare på alle vores spørgsmål. 😊 Derudover er det vildt fedt, at teamet har et smil på læben, når vi snakker med dem og de er ekstremt gode til at svare på alle de spørgsmål vi havde. Kan absolut kun give Amero vores varmeste anbefalinger.

Læs mere
Lone Aller, Ulden

"Ulden" valgte Amero; de opfyldte alle krav Amero opfyldte alle vores krav - både funktionelle, IT-arkitektoniske og kommercielle. Det var nemt at komme igang, og vi fik god og præcis hjælp med levering og installation. Opkald til support besvares hurtigt og giver en super service. Desuden er udstyret pænt og diskret i forretningen.

Læs mere
Jesper Dejlov Andersen, JA Profil

Hos JA Profil fik vi installeret Amero kassesystem, hvor det er integreret med Shopify for lager, og E-Conomic for bogføringssystem. Hele forløbet har været super godt, hvor det hele blev installeret og klar gjort inden de kørte. Lige siden har det kørt perfekt!

Læs mere
Rasmus Andersen, Garn & Kaffe

100% skræddersyet kassesystem Vi valgte Amero da deres system havde de funktioner, som vi skulle i vores i butik. Vi blev modtaget med åbne arme af fantastiske konsulenter der er engageret i vores forretning og kommer med forslag til løsninger, som vi ikke havde tænkt. Opsætningen tog mindre en 1 time også kunne vi i princippet have åbnet butikken. Alt i alt et 100% skræddersyet kassesystem til netop vores butik - der opdaterer ændringer i BackOffice eller fakturaer fra e-conomic hurtigere, end du kan nå at skænke en kop kaffe. Høj femmer til hele Amero-holdet!

Læs mere

Kassesystemer

  • Ameros kassesystemer
  • FlexPOS software
  • E-conomic integration
  • Webshop integration
  • Regnskabs- og økonomi integration
  • Kasseapparat og udstyr
  • Lagerstyring på kassesystemet
  • Amero Mobility App
  • Kundeklub

Brancher

  • Detail
  • Tøj og mode
  • Attraktioner
  • Smykkebutikker
  • Kantiner
  • Loppebutikker
  • Café og Take-away
  • Fiskehandlere
  • Blomsterhandlere
  • Boghandlere
  • Genbrugsbutikker

Om Amero

  • Derfor skal du vælge Amero
  • Det siger kunderne om Amero
  • Blog
  • Karriere
  • Support
  • Privatlivs- og Cookiepolitik
  • FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Kundeservice

  • Telefon: 77 34 34 80
  • Support: support@amero.dk
  • Bogholderi: finance@amero.dk
  • Salg & rådgivning: info@amero.dk
  • Hent TeamViewer QuickSupport til PC
  • Hent TeamViewer Meeting til PC
  • Hent TeamViewer QuickSupport til Mac
  • Hent TeamViewer Meeting til Mac
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Amero ApS

  • Web: https://amero.dk/
  • CVR: 36446587

Jylland (pakker sendes hertil)

  • Ved Lunden 9
  • 8230 Åbyhøj
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk

Sjælland

  • Maglebjergvej 6
  • 2800 Kongens Lyngby
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk