Ingen virksomhed overlever uden glade kunder. Hos Amero er vi dybt afhængige af, at vores kunder oplever nærhed og service udover det sædvanlige. Det er her, vi for alvor kan adskille os i markedet. Vi er nået et godt stykke af vejen, men vi mangler dig som teamleder for vores support- og leveranceteam til at løfte os op i særklasse.

Hos os vil du stå i spidsen for at skabe en brancheledende kundeoplevelse, når vi leverer simple og brugervenlige kassesystemsløsninger til kundernes forretning og oplevelser. Vi tilbyder dig en potentielt karrieredefinerende udvikling i ledelse og personligt lederskab, når du i spidsen for 6 medarbejdere udvikler og vækster afdelingen til det dobbelte de kommende år.

Her er nogle af de store ting, der gør dig til en succes de første 6-12 måneder i jobbet:

Skaber tillid

Du skaber hurtigt tillid i teamet ved at lytte, gå foran i udlevelsen af vores værdier og spille alle gode i teamet. Efter 6 måneder høster du frugten af din ledelsesmæssige tilgang ved, at du scorer +80 på Ledelse i GAIS-målingen (GAIS måler graden af arbejdslyst i teamet).

Sparring og konstruktiv feedback

Du lykkes med at skabe en kultur, hvor der åbent gives sparring og konstruktiv feedback på tværs af teamet. Den udslagsgivende faktor for din succes, er din evne til at behandle ukonstruktiv kommunikation og adfærd med det samme, når den opstår i hverdagen.

20% af tiden på telefonen

De første 12 måneder bruger du ca. 20% af din tid på telefonen, hvor du udlever og eksemplificerer kunderservice på højt niveau. Den nødvendige tekniske viden får du af dine kolleger, så du hurtigt bliver i stand til at levere 1st level support til vores kunder. Du ved, I har ramt et stærkt niveau for kundeservice, når der er 0 kritiske supportsager i slutningen af en dag og maksimalt 10 åbne sager.

Løbende samtaler med den enkelte

Du afholder løbende head to head samtaler med hver enkelt i teamet, hvor I sammen definerer personens udviklingsområder indtil næste snak. Din evne til at være konstruktiv og ærlig på tomandshånd gør hurtigt samtalerne til en accelerator for teamets vækst og succes.

Nysgerrig på systemerne

Din naturlige nysgerrighed for at forstå Ameros systemer giver dig hurtigt et niveau af viden, hvor du både kan sparre overordnet med kolleger og eskalere kundesager om nødvendigt. Denne del er en af nøglerne til godt samarbejde i et teknisk funderet team.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten i Amero. Det betyder, at dit team vokser og bliver mere og mere afgørende for vores fortsatte succes. Det betyder konkret, at du vil bruge mere tid på ledelse og få indflydelse på de mere strategiske dele af forretningen.

Vores umiddelbare forestillinger om dig…

…er, at du spiller andre gode, og du ved, at ledelse er det, du vil. Måske arbejder du i dag som projektleder, kundeserviceleder eller teamleder, eller måske har du tidligere arbejdet med ledelse og vil gerne tilbage. Det vigtigste er, at du ved, hvad du skal gøre, for at dine kolleger nyder at gå på arbejde og skaber gode resultater.

Der står (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det er nøglen til de bedste kundeoplevelser. Når snakken falder på IT, så kender du værdien og er generelt dygtig til at sætte dig ind i nye systemer.

Din kommende arbejdsplads som teamleder

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige instutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 26 ansatte inkl. praktikanter, hvoraf 4 kom til i august 2021.

Generelt vægter vi trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer og fleksibilitet for den enkeltes arbejde. Hos os er det muligt at finde en høj grad af balance mellem arbejds- og privatlivet. Vores Co-CEOS Kasper og Jakob er begge i starten af 30´erne og har små børn.

Klar til at kaste dig ud i rollen som leder hos Amero?

Ovenstående er blot en forsmag på, hvad du kan forvente. Giv derfor et kald til Anika fra vores samarbejdspartner Mind på 5177 4270, hvis du er nysgerrig på at høre meget mere om muligheden. Mind varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor CV og ansøgning sendes via deres website her.

Stillingen er i Aarhus.