Få et særligt ansvar som IT-supporter i Amero, der er en hardware-enabled SaaS-virksomhed i massiv vækst. I 2021 er vi gået fra +900 til +1100 aktive kassesystemer, og vi har landet kunder som eksempelvis Spangsberg Chokolade, Frelsens Hær og Bakken

Omfanget og kompleksiteten i vores løsninger til vores kunder er stigende, og som IT-supporter i denne rolle har du et særligt ansvar, når du tager fronten på support af økonomi- og webshopintegrationer samt vores online billet- og medlemsløsning til attraktioner, som er egenudviklet og forbundet med FlexPOS kassesoftware. Du sætter standarden for, hvordan vi dokumenterer vores viden på de områder, og du kommer med forbedringsforslag til vores interne processer, så vi kan lykkes med at sætte en høj standard for vores kundeservice. 

Vores kassesystemer er fundamentet i vores kunders forretninger, og derfor vil det være en fordel, hvis du kan kombinere den tekniske IT-viden med forretningsforståelse og skarp kommunikation. Du skaber succes sammen med vores kunder ved at løse deres udfordringer og guide dem, så deres forretningskritiske systemer bidrager til, at de lykkes med deres forretning.

 

Sådan gør du en forskel som IT-supporter i Amero i løbet af de første 6-12 måneder:

  • Gennemfører et intensivt onboarding-forløb med sidemandsoplæring, installationer hos kunder og undervisning, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en bred forståelse for alle vores software- og hardwareløsninger samt får et dybere kendskab på integrationer og vores billet- og medlemsløsning.
  • Udlever Ameros kultur og værdier, hvor fokus, både internt og eksternt, er på, at vi er ét team, at vi gør det vi siger, at vi er dedikeret til fingerspidserne og at vi først kører, når det virker. Du bidrager også til engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor” overfor både kollegaer og kunder. Du er nysgerrig og går til din oplæring med en iver og en sult efter at lære, så du hurtigt begynder at bidrage i hverdagen.
  • Bidrager til vores mål om, at vi tager telefonen indenfor 10 sek., så kunden oplever at få hurtig hjælp. Det synes du er et fedt mål, og du går foran i, at vi kan leve op til det mål. Når du tager telefonen (mellem 10-30 gange om dagen), kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål. I løbet af den første måned begynder du at løse egne supportsager for kunderne.
  • Er selvkørende inden for 6 måneder på 50% af de supportsager og opsætninger, som vedrører integrationer og vores billet- og medlemsløsning. Det kan være funktionalitetshjælp, support og opsætning af økonomiintegrationer, dialog om afstemning af kassekladde og  support og opsætning af billettyper.
  • Bliver involveret i opsætningen af billet- og medlemsløsning til nye kunder, så du er involveret tidligt i processen og kender kundens løsning fra start. 
  • Efter 12 måneder har du løftet support inden integrationer og billet- og medlemsløsning ved at have udarbejdet en proces for, hvordan viden dokumenteres, og du er kommet med forbedringsforslag til, hvordan supportsager og processer kan optimeres samt hvordan vi hjælper kunden med brugen af vores billet- og medlemsløsning gennem guides, product tours eller noget helt tredje.


Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten, som kommer af vores kultur og et strategisk fokus på at blive endnu bedre til det, vi er gode til: At levere simple og brugervenlige kassesystemer. 

Den vækst åbner muligheder, og det vil den også gøre for dig, såfremt du formår at gribe dem. Det kan eksempelvis være med ansvar for tredjeparts-integrationer, en rolle som Customer Success Manager eller noget helt tredje. 

Vi forestiller os, at du…

…har et godt IT-teknisk fundament, og at du ved, hvordan der leveres stærk kundeservice. Du kommer med noget forretningsforståelse, og du er motiveret af at supportere god software, så du gør en forskel for kunderne i deres hverdag. Du har en interesse i at udvikle din økonomiforståelse, så du over tid kan indgå i dialog med bogholdere og revisorer.

Det vigtigste er, at du er motiveret og er klar til at lære, for så tror vi på, at du på de første 6-12 måneder kan nå de mål, der er sat op i rollen. 


Din kommende, karriereudviklende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Med integrationer til webshops og økonomisystemer ønsker vi at gøre hverdagen nem for vores kunder, så de kan bruge tid på det, der skaber størst værdi for dem. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 27 medarbejdere, og vi vækster løbende.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Vi har givende sociale arrangementer, en god frokostordning og altid god kaffe klar med ét tryk.


Er du klar til at tage fronten på support af integrationer og billetsystem? 

Så glæder vi os meget til at modtage dit CV og en ansøgning, hvori du fortæller, hvorfor denne karrieremulighed er den helt rigtige for dig. 

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til HR- og Marketingdirektør, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende.