Amero er en IT-virksomhed med et potentiale for massiv vækst. Vi vil være i front på at levere simple og brugervenlige POS-løsninger (ja, det er teknisk, men du kan hurtigt lære det), og vores ekspertise og løsninger skal nå ud til alle hjørner af DK, og det er her, at du kommer ind i billedet. 

Du skal formidle vores ekspertise og løsninger inbound-ish som værdiskabende content til vores website, e-mail automation flows, Google, Facebook, LinkedIn, Instagram… og hvad der ellers er af muligheder, som du gerne vil bringe i spil inden for digital (og inbound) marketing. I sidste ende skal det løfte antallet af kvalitetsleads med 12,5% på 1 år, så vi kan fortsætte væksten. 

Grundstenen for en inbound-tilgang er lagt, og du har derfor en overordnet plan, du kan eksekvere ud fra. Vi er i vores spæde fase af at arbejde med en inbound-ish tilgang, og du vil bringe initiativer og tilpasninger ind i processen. Du er i høj grad med til at forme vores tilgang til inbound marketing i Amero. 

Stillingen er et barselsvikariat fra 1. august 2021 til 30. september 2022 og med god mulighed for en fast stilling efterfølgende. I barselsvikariatet er det dig, der har ansvaret for eksekveringen af marketing i Amero. Du får en tæt sparringspartner i Sebastian, der har det overordnede ansvar for marketing.

Du lykkes med eksekveringen af marketing Amero, når du i løbet af barselsvikariatet:

 

Givende onboarding-forløb

Gennemfører et givende onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i marketing-universet i Amero, og hvor du får tid med vores nuværende marketing- og kommunikationskonsulent, Helena, så hun kan lave en god overlevering til dig på de ansvarsområder, du får. Med din sult efter at lære nyt, får du et grundigt kendskab til Amero, vores løsninger og hvordan vi arbejder i marketing. 

Eksekverer på strategi

Eksekverer på den overordnede inboundstrategi og dertilhørende content plan, som er forberedt til dig. På månedlig basis indebærer det eksempelvis to stk. nyt content til amero.dk (blog-post, kundecase, produktside eller lignende) samt nyhedsbrev til nuværende kunder. Efter noget tid vil det formentlig blive relevant med et nyhedsbrev til nye potentielle kunder som opfølgning på et automation flow, de har været igennem.

Ansvarlig for SoMe

Er ansvarlig for Ameros ageren på SoMe, hvor vi pt. laver 2-3 ugentlige opslag på både Facebook, LinkedIn og Instagram. Du er med til at forme, hvad, hvor meget, og hvordan vi laver værdiskabende til SoMe. 

Udvikler "gated" content

Arbejder løbende på udarbejdelse af guides og anden relevant “gated” content, som følges op af e-mail automation flows, så vi kan kan bearbejde leads tidligere i købsprocessen. Du evaluerer på dine tiltag og dit indhold, så vi finder vores mest optimale måde at arbejde med inbound marketing. 

Dialog med samarbejdspartner

Varetager dialog med vores samarbejdspartner Geniads, som har ansvaret for vores Google Ads og Facebook Ads, så du bidrager til, at vi bruger vores budget optimalt. 

Opdaterer amero.dk

Sørger for at amero.dk er opdateret med den nyeste viden om – og billeder af –  vores POS-løsninger. Der kommer flere gange om året nye features, og det skal vores kunder og leads kunne finde på amero.dk.  

Undersøger best practice

Løbende er undersøgende på best practise inden for (inbound) marketing og tilegner dig den nyeste viden fra artikler, webinarer, seminarer og dit netværk, som du kan lære af og omsætte i dit arbejde. Du får adgang til GoLearn, hvor der er meget godt indhold, du kan suge til dig fra.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten, som kommer af vores kultur og et strategisk fokus på at blive endnu bedre til det, vi er gode til: At levere simple og brugervenlige POS-løsninger.

Derfor er ønsket med denne rolle også, at det kan udmønte sig i en fast stilling efter barselsvikariatet, så vi udvider vores marketingteam og kan skrue op for vores online tilstedeværelse. Udover at vi skal øge vores omsætning og bundlinje, afhænger det af, om du i løbet af barselsvikariatet lykkes med de mål, som der er sat op for denne rolle, og om du udviser en proaktiv adfærd, hvor du er ærekær og tager ansvar for det, som ligger på dit bord. 

Vi forestiller os, at du…

…har et hjerte, der banker for digital marketing, og du vil gerne udvikle dit talent og dygtiggøre dig inden for det. Dine IT-kundskaber er solide, for på den måde vil du hurtigere kunne sætte dig ind i vores POS-løsninger. 

Du har formentlig en uddannelsesmæssig baggrund inden for marketing, kommunikation, journalistik, medievidenskab eller lignende. 

Du kan enten være nyuddannet og have haft relevante studiejobs/praktik undervejs, eller det kan være, at du har været et par år i et bureau, og du ønsker at arbejde med fokus på én virksomhed, hvor du kan få lov til at se resultaterne af langvarige indsatser, og hvor der ikke er noget, der hedder udfakturering.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Med integrationer til webshops og økonomisystemer ønsker vi at gøre hverdagen nem for vores kunder, så de kan bruge tid på det, der skaber størst værdi for dem. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 25 ansatte inkl. praktikanter, hvoraf 7 er kommet til siden december 2020.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Desuden har vi en god frokostordning og altid god kaffe klar med ét tryk.

Er det dig, der skal tage ansvaret for eksekvering af marketing i en vækstvirksomhed?

Så glæder vi os meget til at modtage dit CV og en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor er du motiveret for netop denne mulighed?
  • Hvilke 2-3 resultater har du skabt tidligere i din karriere eller på studiet, som er sammenlignelige med de mål, der er sat op i løbet af barselsvikariatet? 

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, idet vi indkalder til samtaler løbende.

OBS: Stillingen er besat.