Helena Grønhøj er pr. 1. februar 2020 tiltrådt stillingen som Head of Customer Service & Delivery i Amero og får ansvaret for at føre Ameros kundeservice og hele kundeoplevelsen mod nye højder, hvor vi sætter kunden i centrum.

Stillingen som Head of Customer Service & Delivery er en nyoprettet stilling i Amero, og det er ikke uden grund, at det er netop Helena, som skal give sig i kast med den spændende opgave.

”Jeg elsker at arbejde med mennesker og kunder. Det er vigtigt at finde ud af, hvad der skaber værdi og er god kundeservice for den enkelte butik, café eller museum. Vi skal have forståelse for deres situation. Og så er det dejligt at opleve, hvordan ledelsen i Amero for alvor ønsker at investere i kunden – det er ekstremt vigtigt. Den rejse glæder jeg mig til at være med på.”

Selv har Helena stået bag disken i mange år i forskellige butikker, og har derigennem stor forståelse for de servicebehov, der kan opstå. Efter endt universitetsuddannelse har hun opnået erfaring med både intern og ekstern kommunikation, loyalitetskoncepter, produktudvikling, kundeservice og ledelse. Senest har Helena brugt sine kompetencer til at indføre et kontinuerligt arbejde med kunderejsen i et lokalt mediehus.

Helena har en cand.ling.merc. i sprog og international virksomhedskommunikation fra Aarhus Universitet. Oprindeligt kommer hun fra Hobro i Nordjylland, men bor nu i Aarhus sammen med sin kæreste.

Vi er glade for at have Helena ombord og glæder os til samarbejdet!

Har du inputs eller feedback til din oplevelse med Amero, eller mere specifikt til vores kundeservice, så vil Helena være meget taknemmelig for at få muligheden for at snakke med dig. Vi ønsker at løfte barren for din oplevelse med os, og der er din feedback værdifuld. Du kan skrive til hende på hg@amero.dk eller ringe til +45 77 34 34 80 og spørge efter Helena Grønhøj.