Amero er en hardware-enabled SaaS-virksomhed med +1200 aktive kassesystemer. Vi er i vækst, og derfor leder vi efter en IT-supporter, hvor det kribler i fingrene, når der skal fejlsøges i hardware og software. 

Vores løsninger består af en kombination af hardware og software, og vores kunder strækker sig over en bred vifte af brancher, fra detail- til oplevelsesindustrien. Vi kan derfor love, at der vil være tale om en varieret dagligdag, hvor hver supportsag bringer noget nyt og spændende.

Din vigtigste opgave i stillingen vil være at give support og kundeservice via telefon (med et smil på læben) samt via mail og vores interne sagssystem:

  • Support og kundeservice på vores hardware (kassesystemer, bonprinter, betalingsterminaler, scannere m.m.)
  • Support og kundeservice på vores software (FlexPOS, BackOffice, Web- og ERP-integrationer, billetløsning m.m)

Derudover kan der være en række andre opgaver som klargøring og opsætning af kassesystemer, installationer, test, undervisning on site/on location. Motiveres du af opgaver som at skabe dokumentation og guides, vil der også være rig mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi gør det i Amero.

Din adfærd afspejler, at du ser det som en naturlig ting, at kunden er i centrum. Samtidig udviser du høj tjenstvillighed og serviceadfærd både ift. kunden, men også dine kollegaer internt i Amero. Du er handlekraftig og ikke bange for at tage bolden, men samtidig husker du at udvise rettidig omhu, så sagerne bliver løst på en ordentlig måde fra første omgang.

 

 

Vi forestiller os, at du…

…har et stærkt IT-teknisk fundament og motiveres af at supportere god software og hardware. Derudover brænder du for at levere sublim kundeservice, som du har tidligere erfaring med via telefon, on-site, butik eller lignende. 

Stillingen er på 37 timer om ugen med en arbejdstid fra kl. 9-17. Herudover vil du blive en del af en roterende vagttelefon uden for åbningstid, der bemandes på skift i hold af 2.

Bliv en del af team Amero

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner, museer og attraktioner. Vi er i dag 30 medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team. Der er plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart. Desuden har vi en god frokostordning, du kan glæde dig til at prøve!

Kribler det i IT-fingrene, når du supporterer nyskabende hardware og software?

Så ser vi frem til at modtage et CV og en motiveret ansøgning, hvori du beskriver, hvorfor du ønsker netop denne mulighed hos os. Har du spørgsmål til Amero og rollen som IT-supporter, er du velkommen til at kontakte HR-Assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

A webform by Podio