Amero er en IT-virksomhed med et potentiale for massiv vækst, og vi har brug for dig på den rejse. Vi leverer simple og brugervenlige POS-løsninger, som vi integrerer med økonomisystemer og webshops.  Vi har et mål om at yde verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse, når der leveres POS-løsninger til kundernes forretning, der sparer dem tid og generelt gør hverdagen nemmere.

I takt med at vi vokser, får vi flere kunder med komplicerede POS-løsninger, og derfor stilles der større og større krav til at kombinere den tekniske IT-viden med en høj grad af forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du hjælper og guider kunderne, så deres forretningskritiske systemer og hardware bare fungerer.

Det er muligheden for at bringe din motivation for IT og kundeservice i spil. Det er elevstillingen, hvor du accelerer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af…

…de første 6 måneder:

Intensivt onboarding-forløb

Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en forståelse for kunderejsen, får eksemplificeret verdensklasse kundeservice og bliver sat ind i vores hardware- og softwareløsninger.

Initiativ og nysgerrighed

På eget initiativ sparrer med kollegaer om, hvordan supportsager kan løses. Du er nysgerrig efter, hvordan du kan levere verdensklasse kundeservice, og du er ikke bleg for at udfordre kollegaer i hverdagens arbejde med kunderne.

Integreret del af kulturen

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi som ét team lykkes. Du er proaktiv, sætter en ære i at forstå komplekse løsninger, og går du i stå, tager du fat på dit team for at kunne komme videre. Når du kommunikerer, skaber du engagement og forståelse i din ved at inddrage ”hvorfor”, som er en vigtig del af kulturen i Amero. 

Lærevillighed

Med din sult efter at lære og suge til dig, kommer du hurtigt til at bidrage i hverdagen, hvor du begynder at løse supportsager for kunderne i løbet af den første måned.

…de første 12 måneder: 

Forretningsforståelse og kundeservice i top

Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid. Er der supportsager som involverer samarbejdspartnere, er du proaktiv og ringer til dem, så du hurtigt og tilfredsstillende får løst udfordringen hos kunden.

Søger det bedste

Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning, og du forklarer dem brugen af vores løsning, så deres arbejde i vores løsning bliver så let som en leg. Er der brug for interne procesoptimeringer, som du er opmærksom på, kommer du med løsningsforslag til det.

Vi tilpasser løbende dit onboarding-program, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af IT og kundeservice, som du synes er mest spændende. Der er løbende elevsamtaler, hvor vi evaluerer, hvordan det går, og hvor vi tilpasser, hvilke områder du særligt har fokus på ud fra, hvordan både du og resten af teamet udvikler sig. Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i ca. 25 uger.

Når vi ser længere frem…
…så ønsker vi at fortsætte væksten i Amero, hvilket helt naturligt åbner muligheder for dem, der formår at gribe dem, og det gælder også dig. Med dit proaktive mindset ser du potentiale i væksten, og du kan derfor bidrage til at skabe en spændende fremtid i Amero på den lange bane med en fast stilling som en mulighed.

For at skabe stor værdi som elev er dit DNA:
Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye systemer og platforme, og dine gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner gør, at enhver kan forstå det.

Du har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende, og det kan være, at du er i gang med eller færdig med EUX, HF, HHX, STX eller HTX, men det er ikke afgørende.

Vigtigst af alt så er du motiveret for at skabe værdi for kunderne ved at lære og løbende suge ny viden til dig, som du kan bringe i spil over for dine kollegaer og kunderne.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads
Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 20 ansatte inkl. praktikanter.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Og så har vi selvfølgelig alt det, som de fleste andre også har med god frokostordning, pension, sundhedsordning, kaffe og morgenmad.

Er du klar til at komme med på rejsen i at skabe verdensklasse kundeservice?
Så glæder vi os meget til at modtage dit CV og en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor er du motiveret for netop denne mulighed?
  • Hvorfor vil du gerne arbejde med kundeservice og POS-løsninger?

Du kan søge stillingen nederst på siden her.

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er 5. december. Opstart vil være omkring 18. januar 2021, men det er fleksibelt, og det er noget, vi aftaler nærmere.