IT-supporter til en spændende virksomhed i rivende udvikling

Skrevet af Anne Lippert — 05/03/2018

Jobopslag---Facebook-annonce

Amero søger en kompetent IT-supporter med fokus på positiv og professionel it-assistance. Du brænder for god kundeservice, og har værktøjerne til at opnå dette. Amero stræber efter at skabe en hverdag med balance mellem telefonsupport, projektorienteret arbejde, On Site-opgaver samt administrative opgaver.

Som IT-supporter med reference til afdelingsansvarlig, får du et medansvar for den fortsatte udvikling og opbygning af en kundeorienteret afdeling, som varetager alle service- og supportfunktioner i relation til vores produkter og kunder.

Du bliver en del af en virksomhed på i alt 12 personer, hvoraf support teamet, inklusiv dig, er et team på 4 medarbejdere.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Være en del af den daglige support og være med til at sikre at kunderne får en god oplevelse.
  • Opsætning af hardware og installation af software, inden levering til kunder, på vores kontor i Åbyhøj
  • Opsætning ude hos kunder, samt undervisning af deres medarbejdere

Dine kvaliteter:

  • Du har et naturligt flair og talent for IT og er ”smilende” i en telefon
  • Du bevarer overblikket i pressede situationer.
  • Du er engageret og motiveres af fagligt udfordrende opgaver, og du arbejder struktureret på egen hånd, hvor du sikrer at opgaverne bliver løst.
  • Du er en teamplayer, og du formår at samarbejde med andre på daglig basis.
  • Du er selvkørende, robust og vedholdende som person, og du trives bedst i en positiv og meget uhøjtidelig kultur.
  • Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt.

Det er ikke afgørende for os, om du er uddannet IT-supporter, det vigtigste er de kvaliteter vi har listet op ovenfor.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads i en vækstvirksomhed med stærke visioner og vilde planer for fremtiden.
  • Et miljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget. Der er rum til forskellighed, med en fælles vægtning af vores faglighed.
  • En arbejdsdag, som er fyldt med en blanding af overraskelser, og planlagte opgaver.
  • Spændende og varierende opgaver inden for detailhandelen, hvor du specifikt kommer til at samarbejde med nogle af de største POS leverandører i Danmark og udlandet.

Du bliver en del af en virksomhed, hvor tæt samarbejde på tværs af afdelinger og samarbejdspartnere, er med til at gøre hverdagen spændende og udfordrende, og samtidig giver dig mulighed for personlig og faglig udvikling.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Arbejdssted:
Åbyhøj, Aarhus

Tiltrædelse:
1. april eller snarest muligt derefter. Vi afholder samtaler løbende.

Er du interesseret?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Drifts- og Konsulentchef Jakob Højland, enten pr. telefon 77 34 34 80 eller på mail jakob@amero.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning samt CV sendes inden d. 31. marts 2018 til: job@amero.dk mærket ”Ansøgning IT-supporter”.

Ansøgninger behandles løbende.

Se PDF fil her: Jobopslag – IT-supporter