Amero er en hardware-enabled SaaS-virksomhed med +900 aktive POS-løsninger og et potentiale for massiv vækst. Vi ønsker at nå et nyt niveau med dig som teamleder for vores support- og leveranceteam. Gennem excellent daglig ledelse og koordinering i teamet, skaber du høj motivation og trivsel. Dét er fundamentet for, at du kan lede teamet og Amero mod sublime kundeoplevelser, når der leveres simple og brugervenlige POS-løsninger til vores kunders forretninger og oplevelser.

Du får en nøglerolle i Ameros udvikling som teamleder for et fagligt, dygtigt team bestående af to koordinatorer, to konsulenter og to elever. Din rolle er fordelt ca. 50/50 på teamledelse og support. Det her er jobbet, hvor du accelerer din læring som leder, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

Her er nogle af de store mål de første 6-12 måneder, hvis du er klar på at gribe chancen som teamleder:

Går foran i Ameros kultur og værdier

Du udlever og går foran i Ameros kultur og værdier, hvor fokus, både internt og eksternt, er på, at vi er ét team, at vi gør det vi siger, at vi er dedikeret til fingerspidserne og at vi først kører, når det virker. Du bidrager også til, at teamet skaber engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”.

Etablerer tillid

Du har etableret tillid som teamleder i support- og leveranceteamet. Du kender til teamets dagligdag, og du kan derigennem varetage den daglige ledelse og koordinering af teamet, så teamet trives, og der er en hensigtsmæssig prioritering af opgaverne.

Bringer hjerte for ledelse

Du bringer dit hjerte for ledelse ind i dagligdagen, hvor du er nysgerrig og har løbende dialog med den enkelte i teamet, så du kan støtte og udfordre den enkeltes faglige udvikling og opgaveløsning. 

Dygtiggør i hardware og software

Du dygtiggør dig løbende inden for vores hardware- og softwareløsninger ved at lære af dine kommende kollegaer, så du efter 6 måneder har et godt overblik over løsningerne og forstår sammenhængen.

Aktiv del af supporten

Du er en aktiv del af supporten i dagligdagen, hvor du går foran i at levere sublime kundeoplevelser, og efter 12 måneder du i stand til at håndtere 2nd level supportsager. I dag har vi ikke tydeligt defineret og afgrænset, hvad der er 1st, 2nd og 3rd level supportsager, og derfor får du til at opgave at få det i mål inden for 12 måneder. På den måde bliver det tydeligere for teamet, hvornår en supportsag eksempelvis skal eskaleres. 

Undersøgende over for processer

Du er undersøgende over for processen for levering af POS-løsninger og danner dig overblik, så du kan give sparring til vores leverancekoordinator samt kan bidrage til, at vi løbende forbedrer og optimerer vores processer for leverance, særligt med fokus på de mere komplekse løsninger.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten i Amero. Det betyder, at dit team vokser, og derfor vil din rolle bestå af mere og mere ledelse, og det er målet, at du inden for 1 år  vil overtage personaleansvaret for dele af teamet og efter 1,5 år har personaleansvaret for hele teamet (indtil da er det Co-CEO Jakob Højland, der varetager personaleansvaret for teamet). Derudover handler din fremtidige udvikling om, om du er i stand til at gribe de muligheder, der løbende opstår i en vækstvirksomhed.

For at nå målene de første 6-12 måneder er dit DNA:

Dit hjerte banker for at lede mennesker, at spille andre gode, og du ved, at ledelse er det, du vil. Du har i dag eller har tidligere haft et ledelsesmæssigt ansvar som projektleder, koordinator, faglig leder, eller også arbejder du i dag som teamleder og vil gerne udfordres på dine tekniske kompetencer i en virksomhed i rivende udvikling. Det vigtigste er, at du ved, hvad du skal gøre for, at dine kollegaer nyder at gå på arbejde og skaber gode resultater.

Du har en bred forretningsmæssig og teknisk forståelse for IT, men du er mere generalist end specialist. Du ved eksempelvis, hvordan du laver SQL querys, du har styr på basal TCP/IP, og så kender du Windows som din egen bukselomme.

Der står (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det er vigtigt for at give gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 24 ansatte inkl. praktikanter, hvoraf 6 er kommet til siden december 2020.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Og så har vi selvfølgelig alt det, som de fleste andre også har med god frokostordning, pension, sundhedsordning, kaffe og kakao.

 

Er du klar til at gribe chancen og tage et skelsættende skridt i din karriere?

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  1. Hvorfor MÅ du bare søge denne karrieremulighed?
  2. Hvilke 2-3 resultater har du skabt tidligere i din karriere, som er sammenlignelige med de mål, der er sat op de første 6-12 måneder?

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende.

Stillingen er i Aarhus.

Stillingen er besat.