Amero er en hardware-enabled SaaS-virksomhed med +1200 aktive kassesystemer og et potentiale for massiv vækst. Som salgselev skal du være med til at skubbe på den vækst. 

Omfanget og kompleksiteten i vores løsninger til vores større kunder er stigende. Som salgselev i Amero vil du derfor i det første år have en rolle som intern salgskonsulent, hvor du har et særligt fokus på at hjælpe dine kommende kolleger i vores salgsteam, så de får mere kapacitet til at gøre det, de er bedst til og kan give vores større kunder den bedste oplevelse og rådgivning.

Efter det første år kan din rolle tage en drejning til ekstern salgskonsulent, såfremt du er motiveret for det. Som ekstern salgskonsulent har du ansvar for dine egne kunder, du rådgiver om vores simple og brugervenlige kassesystemer, og du tager ansvaret for en salgsproces fra A-Z. Hvis du ønsker det, er det også muligt, at hele elevperioden bliver som intern konsulent.

Du vil i løbet af 2 år blive en resultatskabende salgskonsulent eller intern salgskonsulent med en sprudlende karriere foran dig. Vi tager dig på en rejse med både faglig og personlig udvikling. Du bliver lært op i alle salgets discipliner, og i takt med at du udvikler dig, får du mere og mere ansvar. Se vores tidligere salgselev fortælle om hans oplevelse som elev i Amero nederst på siden her.

Som salgselev i Amero lykkes du, når du i løbet af…

 

…de første 12 måneder som intern salgskonsulent:

Gennemfører et fire ugers introduktionsforløb, hvor du får et grundigt indblik i Amero – både i produkter og løsninger, samt salgs- og leveringsprocessen.

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af dagligdagen og fællesskabet. Du går til din oplæring med en iver og en sult efter at lære, så du hurtigt begynder at bidrage i hverdagen.

Dygtiggør dig i vores løsninger og processer, så du kan tage imod opkald og hjælpe kunderne over telefonen, lave tilbud (på vegne af forretningskonsulenter) og kan ringe til kunder og høre, hvordan det går hos dem og rådgive dem omkring deres løsning.

Understøtter dine kolleger i salgsteamet, så de i endnu højere grad kan lykkes med at skabe succes sammen med vores kunder. Du hjælper med administrative opgaver i forbindelse med onboarding af nye kunder, du er et vigtigt led i dialogen med kunder, og du tager med på relevante kundemøder, hvor din vigtigste rolle er at dokumentere skriftligt, hvilke beslutninger der tages, så vi efterfølgende kan holde, hvad vi lover over for kunden.

…12-24 måneder som ekstern salgskonsulent:

Rådgiver nye potentielle kunder om kassesystemer over telefonen og til møder, hvor du hjælper dem frem til den bedste løsning for dem, så de ender med at blive kunde hos Amero.

Kan selv levere løsninger til kunder, som du har solgt, hvor du tager ansvar for, at kunderne får den bedste oplevelse gennem hele salgsprocessen.

Giver sparring og udfordrer dine kollegaer i salgsteamet, så I som team hele tiden løfter jer og sætter nye mål.

Laver opfølgning på eksisterende kunder, hvor du giver dem en ekstraordinær service og giver dem muligheden for at opgradere deres løsning.

Når du starter, udarbejder vi en uddannelsesplan sammen med dig, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af salg, som du synes er allermest spændende. Undervejs tilpasser vi uddannelsesplanen i forbindelse med dine faste elevsamtaler, og ud fra hvordan både du og salgsteamet udvikler sig. Ønsker du at blive i en rolle som intern salgskonsulent efter de første 12 måneder, så tilpasser vi målene fra 12-24 måneder, så de stemmer overens med det. 

Du får tilknyttet en mentor, som vil følge dig fast i de to år. Arbejdstiden ligger mandag til fredag kl. 9-17 og du får løn under uddannelsen. Uddannelsesforløbet varer 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold.


Vi forestiller os, at du…

…er i gang eller færdig med EUX, HHX, STX eller HTX, eller at du har en grundforløbseksamen i handel med speciale i salg. Det kan også være, at du har noget erhvervserfaring inden for salg, men at du har aldrig fået papir på en salgsuddannelse. Det vigtigste er, at du synes, at rådgivning er sjovt, og at du gerne vil udvikle dig inden for salg.


Dit nye team

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner og museer og attraktioner. Vi er i dag ca. 30 medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team, og er dedikerede til fingerspidserne for det, vi laver. Samtidig er der også plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart så hverdagen bliver lidt sjovere. Desuden har vi en god frokostordning du kan glæde dig til at prøve!


Er det lige dig at blive en resultatskabende salgskonsulent?

Så ser vi frem til at modtage et CV og en motiveret ansøgning, hvori du beskriver, hvorfor du ønsker netop denne mulighed hos os. Har du spørgsmål til Amero og rollen som salgselev, er du velkommen til at kontakte HR-Assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14 eller ell@amero.dk.

Vi indkalder til samtaler løbende, så hvis du ønsker at komme i spil til stillingen, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Get your own webform with Podio

Som salgselev i Amero lykkes du, når du i løbet af…

...de første 12 måneder:

Gennemfører to ugers intensivt introduktionsforløb, hvor du får du et grundigt indblik i Amero, salgs- og leveringsprocessen, support samt vores produkter og løsninger.

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af dagligdagen og fællesskabet. Du går til din oplæring med en iver og en sult efter at lære, så du hurtigt begynder at bidrage i hverdagen.

Dygtiggør dig i vores løsninger og processer, så du kan tage imod opkald og hjælpe kunderne over telefonen (vores telefon er åben fra 9-17), lave tilbud til kunder (på vegne af forretningskonsulenter) og kan ringe til kunder og høre, hvordan det går hos dem og rådgive dem omkring deres løsning.

Understøtter dine kolleger i salgsteamet i deres hverdag, så de i endnu højere grad kan lykkes med at skabe succes sammen med vores kunder. Du hjælper med administrative opgaver i forbindelse med onboarding af nye kunder, du er et vigtigt led i dialog med kunder, og du tager med på relevante kundemøder, hvor din vigtigste rolle er at dokumentere skriftligt, hvilke beslutninger der tages, så vi efterfølgende kan holde, hvad vi lover over for kunden.

…de første 24 måneder:

Rådgiver nye potentielle kunder om kassesystemer over telefonen og til møder, hvor du hjælper dem frem til den bedste løsning for dem, så de ender med at blive kunde hos Amero.

Selv leverer løsninger til kunder, som du har solgt, hvor du tager ansvar for, at kunderne får den bedste oplevelse gennem hele salgsprocessen.

Giver sparring og udfordrer dine kollegaer i salgsteamet, så I som team hele tiden løfter jer og sætter nye mål.

Laver opfølgning på eksisterende kunder, hvor du giver dem en ekstraordinær service og giver dem muligheden for at opgradere deres løsning.