Sommeren er så småt ved at gå på hæld, de lyse aftener bliver kortere og kortere og flere vender tilbage på arbejde. Og hvor har vi glædet os til at se kollegaerne igen!
Sådan har vi det i hvert fald i Amero. Og ikke nok med det, så kan vi samtidig byde velkommen til fire spændende mennesker i Amero, så vi nu tæller i alt 26 dedikerede personer i teamet – det er stærkt.
Unikke mennesker med stærke kompetencer
Og hvem er de så? Her kan du lære vores nye kollegaer lidt bedre at kende:
Rune le Fevre
Rune læser til dagligt datamatiker i Aarhus, hvor han i efteråret skal skrive hovedopgave. Han rykker ind i vores udviklingsteam, hvor han skal have fokus på vores online billetløsning til museer og attraktioner.
Udviklerpraktikant, Amero
Nicklas Serup Jensen
Nicklas har de seneste seks år arbejdet med salg. De første fem år var han hos RC Beton i Viborg, hvor han fik en salgselevuddannelse og senere fik rollen som IT-koordinator og projektleder. Det seneste år har han arbejdet med salg af idrætsfaciliteter hos Unisport Scandinavia som intern salgskonsulent.
Nicklas skal understøtte vores forretningskonsulenter i deres hverdag, så de i endnu højere grad kan lykkes med at skabe succes sammen vores kunder.
Intern salgskonsulent, Amero
Nikiline Gade Hansen
Nikiline er uddannet indenfor IT, hvor hun netop har færdiggjort hendes kandidat med speciale i digitalt liv. De seneste to år har hun haft studiejob som copywriter hos Hey:Mate, og hun havde også seks måneder i IT-virksomheden Optify som digital marketing- og kommunikationspraktikant.
Nikiline skal sidde i marketing, hvor hun bl.a. skal arbejde med inbound marketing, intern kommunikation og sociale medier, mens vores nuværende marketing- og kommunikationskonsulent Helena er på barsel.
Marketing
Mette Kjær Knudsen
Mette har tidligere været frisørelev og senere selvstændig frisør og makeup artist. Herefter endte hun med at have kontor med administration som speciale og tilhørende ansvarsopgaver indenfor HR og løn. Senest har hun været i en konsulentrolle, hvor hun havde ansvaret for at implementere HR-systemer hos danske og nordiske virksomheder.
Mette skal være med til at udvikle Amero i en positiv retning, idet hun vil tage over på mange administrative opgaver og have ansvar for vores bogholderi, så det kan løftes til et nyt niveau, der matcher Ameros vækst.
Administration og bogholderi
Lever allerede op til Ameros værdier
Fælles for dem alle er, at de er dedikerede til fingerspidserne i alt, de laver – og de brænder for at lære om POS-løsninger, vores kunder og de behov, de kan hjælpe med at imødekomme med hver deres kompetencer.
Vigtigst af alt, så er de 100% klar på at arbejde sammen og lære på tværs af teams i Amero. Tag godt imod dem!