Er truslen fra Amazon reel? Få her Ameros 6-trins guide til at tage kampen op mod giganten

Skrevet af Anne Lippert — 07/10/2019

Hvis du ikke allerede har et, vil det være en god ide som det første, at anskaffe dig et moderniseret kassesystem. Dvs. en touchskærm med moderne software, hvor du har mulighed for at tilvælge integrationer til økonomisystem og webshop, og ikke mindst lagerstyring. Det giver dig mulighed for at kunne udvikle din forretning hele tiden, hvor dine ressourcer bliver brugt på det, der skaber mest mulig værdi for forretningen.

3. Gør betalingen nem og gnidningsfri både online og i butikken

Selve betalingen er også vigtig, hvor du med fordel kan tilvælge MobilePay til både butikken og webshoppen, som gør det super nemt og enkelt for kunderne at betale. Her overholder MobilePay også to-faktor betalingen, som i fremtiden bliver meget vigtig ift. sikkerhed.

  • En god og gratis kop kaffe

  • Et lounge-område hvor kunderne kan slappe af

  • En personlig shopper, der kan rådgive kunden

  • Ekspedienter der brænder for at give den bedste kundeservice

  • Evt. nogle snacks til de ventende i butikken

  • Har du et moderniseret kassesystem?

    Kan du håndtere dit varelager effektivt med lagerstyring?

    Har du afprøvet en SMS kundeklub, så du kan være tættere på kunden og i ”top of mind”?

    Er dine betalingsløsninger fuldt opdateret og moderniseret?

    Har du en oplevelse ud over det sædvanlige, når kunden kommer i din butik?

    Er din kundeservice fuldt ud optimeret?