Amero er en vækstvirksomhed, der leverer simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af små og store kunder til både detail- og oplevelsesindustrien. Vi har i dag +1200 kassesystemer, og vi opsætter og installerer løbende nye løsninger, som består af nyskabende hardware og software. 

Derfor leder vi efter en IT-supporter, der med et særligt fokus på klargøring og opsætning af hardware og software kan sikre, at løsningerne fungerer til UG, når de skal installeres ved vores kunder.

Dine vigtigste opgaver i denne karrieremulighed vil være: 

  • Klargøring af hardware (kassesystemer, bonprinter, betalingsterminaler, scannere, m.m.)
  • Installation af software (FlexPOS, BackOffice, Web- og ERP integrationer, billetløsning, m.m.)
  • Test af vores solgte løsninger, inden de leveres og installeres hos vores kunder. 
  • Opsætning og undervisning af vores solgte løsninger on site/on location hos vores kunder.

Derudover har vi løbende interne IT-opgaver, der skal håndteres, og der kan være opgaver af generel support og kundeservice af vores løsninger via telefon, mail og vores interne sagssystem. Motiveres du af opgaver som at skabe dokumentation og guides, vil der også være rig mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi gør det i Amero.

Din adfærd afspejler, at du ser det som en naturlig ting, at kunden er i centrum. Samtidig udviser du høj tjenstvillighed og serviceadfærd både ift. kunden, men også dine kollegaer internt i Amero. Du er handlekraftig og ikke bange for at tage bolden, men samtidig husker du at udvise rettidig omhu, så sagerne bliver løst på en ordentlig måde fra første omgang.

Vi forestiller os, at du…

…har et stærkt IT-teknisk fundament og motiveres af at sørge for, at både hardware og software fungerer til UG, når det leveres til kunderne. Derudover elsker du at køre ud og opsætte, samt undervise vores mange forskellige typer af kunder i deres nye kassesystem. Vi har selvfølgelig firmabiler du kan bruge, så du skal bare have et kørekort.

Stillingen er på 37 timer om ugen med en arbejdstid fra kl. 9-17. Herudover kan du blive en del af en roterende vagttelefon uden for åbningstid, der bemandes på skift i hold af 2.

Bliv en del af team Amero

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner, museer og attraktioner. Vi er i dag 30 medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team. Der er plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart. Desuden har vi en god frokostordning, du kan glæde dig til at prøve!

Er du som en IT-supporter-fisk i vandet, når du klargør og installerer hardware og software?

Så ser vi frem til at modtage et CV og en motiveret ansøgning, hvori du beskriver, hvorfor du ønsker netop denne mulighed hos os. Har du spørgsmål til Amero og rollen som IT-supporter, er du velkommen til at kontakte HR-Assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Get your free webform with Podio