Med regeringens udmelding om at lukke butikker i storcentre fra den 18. marts 2020, kommer der yderligere pres på mange forretninger i Danmark. Vi vil gerne gøre, hvad vi kan for at hjælpe forretninger i Danmark igennem denne tid.

Vi foreslår se det som en anledning til at kigge på mulighederne for dit online salg og måske gøre din forretning mere digital med en webshop, hvor kunderne kan købe dine produkter hjemmefra, og hvor du samtidig kobler det sammen med din POS-løsning i din fysiske butik. Ser vi på statistikker for online handel, er trenden entydig:

Få gratis rådgivning på webshops til dit kassesystem og et uforpligtende tilbud

  • Vi giver dig sparring, så du ved, om en webshop er den rigtige løsning for dig
  • Vi bringer mangeårig erfaring med integration til de mest anvendte webshop-systemer

Her er fordelene ved en webshop

Vi ved fra mange af vores kunder, at det løfter deres forretning at have en webshop. Nogle af de fordele, de nævner, er:

  • Din målgruppe bliver pludselig mangedoblet, da du ikke kun sælger til kunder i den by, hvor din butik er. Du kan nu nå ud til hele Danmark (og måske internationalt).
  • Det er en god service for dine eksisterende og potentielle kunder, da kunderne har mulighed for at researche på produkter, se priser og vide om et givent produkt er på lager.
  • Med en webshop har du mulighed for nemt at holde dine kunder opdateret med din butiks udvikling og sortiment, da du kan sende kunden sms’er og nyhedsbreve, som linker ind til din webshop. Det kan også være, at du har en profil på Instagram, hvor du deler billeder af dine produkter, og der vil du nu kunne skabe direkte konverteringer fra dine aktiviteter der.
  • Der er mulighed for at yde 24/7 kundeservice hjemmefra.
  • Du kan vise citater fra eksisterende kunder, hvor de anbefaler dig og dine produkter, hvilket kan give en højere konvertering af kunder, som køber en løsning.
  • Omkostningerne er lave fordi der ikke skal stå en medarbejdere og ekspedere kunden på samme måde som i butikken.

 

Christian
Jyllinge Ure & Guldcenter
Amero har gjort vores hverdag en hel del nemmere med deres POS kassesystem, som er integreret med vores Dandomain webshop. Nu er alt integreret, og samarbejder med hinanden!

Kom hurtigt i gang med en webshop

For at komme hurtigt i gang på en god og nem måde vil vi lige nu anbefale webshop-løsninger fra Smartweb, Shopify og Dandomain. Det er nemt at sætte op og få integreret til dit kassesystem, og vi hjælper med at få integrationen til at fungere upåklageligt, hvor der også er mulighed for at få lagerstyring og kundeklub koblet på og integreret til din webshop. En kundeklub er et meget effektivt værktøj til at skabe salg til dine eksisterende kunder. Læs om Ameros kundeklub her.

Vi giver dig en gratis rådgivning, hvor vi kan give dig sparring, så du bedre kan vurdere, om en webshop er det rigtige for dig, og hvilke løsninger du vil kunne koble på, som skaber ekstra værdi for dig og dine kunder. Ring til os på +45 77 34 34 80 eller skriv på info@amero.dk.