Skibet sejler i dag, og det sejler stabilt og godt, men vi har brug for dig til at sætte retningen som Head of Delivery & Customer Service i SaaS-virksomheden, Amero, hvor du står i spidsen for at bygge skibet på ny, så det får verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse, når der leveres innovative kassesystemsløsninger til kundernes forretning.
Du får strategisk indflydelse som en del af ledergruppen i en Gazelle-virksomhed, hvor der er potentiale for massiv vækst, og som leder for et Delivery & Customer Service team med 5 dygtige konsulenter, hvoraf 2 er talentfulde koordinatorer, der besidder en stor faglig tyngde. Det her er jobbet, hvor du accelerer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.
Her er nogle af de store ting, der vil være på din tallerken de første 6-12 måneder, hvis du er klar på udfordringen:

Du udlever og går foran i Ameros kultur, hvor fokus er på, hvordan hver medarbejder kan spille teamet og helheden god, hvor tillid er et nøgleord, hvor vi skaber engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”, hvor vi sætter kunden først, og hvor vi er proaktive over for hinanden og over for kunderne.

Du bringer dit proaktive mindset ind i ledergruppen, hvor du, på lige fod med de andre, er med til at sætte retningen for vækst i Amero, så vi i 2020 kan fejre endnu en Gazelle-pris, der er udsprunget af en værdiskabende kultur, som lever mere og mere for hver dag der går.

Du bringer din erfaring med kundeservice i spil, når du definerer, hvordan verdensklasse kundeservice i Amero ser ud, og hvordan der bliver målt på kundetilfredsheden ud fra det. Du laver en plan for implementeringen, og du får eksekveret på det. En benefit fra din plan er, at gennemsnittet af supportsager pr. kunde falder med minimum 10%, og at vores e-mailkorrespondancer med kunderne er optimeret.

Du bringer din store motivation for personaleledelse ind ved at være nysgerrig på den enkelte medarbejder i Delivery & Customer Service, du kærer om deres udvikling og trivsel i Amero, og du udruster og sparrer med den enkelte. Som en del af det afholder du hver 3. måned individuelle statussamtaler (én gang om året er det MUS) med alle, hvor I tager en dialog om, hvordan det går, og hvad fokus for de kommende 3 måneder er. Som en del af overleveringen, er den nuværende leder med på den første statussamtale, og vi sørger for at klæde dig godt på til at afholde samtalerne.

Du er undersøgende over for processen for levering af kassesystemsløsninger, så du bidrager til, at der bliver skabt en brancheledende kundeoplevelse, hvor kunden oplever at blive taget ved hånden hele vejen igennem en leveranceproces.

Du går selv foran i kundeservicen, hvor du dygtiggør dig inden for vores hardware- og softwareløsninger ved at lære af dine kommende kollegaer, og hvor du eksemplificerer verdensklasse kundeservice. Det første år er du ca. 20% på telefonen og hjælper kunderne med deres løsninger.
Når vi ser længere frem…
…så ønsker vi at fortsætte væksten i Amero, der kommer af et strategisk fokus, som du er med til at definere. Det betyder, at dit team vokser, og derfor vil din rolle bestå af mere og mere ledelse, og det er målet på den helt lange bane, at du kommer til at lede ledere. Hvad der ellers ligger forude for dig, afhænger af, om du er i stand til at gribe de muligheder, der løbende opstår i en vækstvirksomhed.
For at nå målene de første 6-12 måneder er dit DNA:
Du elsker at spille andre gode, og du ved, at ledelse er det, du vil. Måske du i dag arbejder som projektleder, teamleder, eller du har tidligere arbejdet med personaleledelse og vil gerne tilbage i den rolle. Det vigtigste er, at du ved, hvad du skal gøre for, at dine kollegaer nyder at gå på arbejde og skaber gode resultater.
Der står (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Når snakken falder på IT, så kender du værdien, og du kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer og platforme.

" Ved du, at ledelse er dig, og elsker du at spille andre gode, så håber vi at høre fra dig "
— Jakob Højland, Operations and Consulting Chief hos Amero
Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads
Amero har 8 års erfaring med at sælge innovative kassesystemer og IT-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder og offentlige institutioner.
Vi er en virksomhed, hvor vi med fleksibilitet skaber rammerne for, at det er muligt at være leder og samtidig have et privatliv, som fungerer godt. Kasper og Jakob, der har de ledende roller i Amero, er begge i starten af 30’erne og har småbørn.
Er du klar til at bygge skibet på ny og tage et skelsættende skridt i din karriere?
Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:
- Hvorfor er du motiveret for netop denne mulighed?
- Hvilke 2-3 resultater har du skabt tidligere i din karriere, som er sammenlignelige med de mål, der er sat op de første 6-12 måneder?
Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til People Performance & Marketing Manager, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende.
Opdateret: Der tages ikke længere mod ansøgninger