Amero er en hardware-enabled SaaS-virksomhed med +950 aktive POS-løsninger og et potentiale for massiv vækst. Omfanget og kompleksiteten i vores løsninger til vores større kunder er stigende, og som intern salgskonsulent vil du hjælpe dine kommende kolleger i vores salgsteam, så vores forretningskonsulenter får mere kapacitet til at gøre det, de er bedst til og kan give vores større kunder den bedste oplevelse og rådgivning. Dét gør dig til en verdensstjerne i deres øjne.

Er du drevet af at hjælpe kolleger og kunder, og ønsker du at gøre det i en sund virksomhed i rivende udvikling, hvor du bliver en dygtig intern salgskonsulent med stor viden om POS-løsninger, så er det her muligheden, som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere. Du kommer til at lære af nogle af de dygtigste konsulenter inden for POS-løsninger, og det vil præge din faglige og personlige udvikling i en positiv retning.

Du kommer ind i en virksomhed, hvor det er vigtigt for os, at vores kultur er fundamentet for vores vækst. Kulturen er bygget på tiltro til den enkelte og fire værdier, der er tydelige pejlemærker for, hvordan vi agerer overfor hinanden og overfor vores kunder. Du får en nøglerolle i salgsteamet, og bliver en vigtig del af teamet på lige fod med de fem andre, for én af vores værdier er, at vi er ét team, så vi søger det bedste for teamet og ikke for os selv.

Du bliver en verdensstjerne i dine kollegers øjne, når du de første 6-12 måneder:

Udlever Ameros kultur og værdier

Udlever Ameros kultur og værdier, hvor fokus, både internt og eksternt, er på, at vi er ét team, at vi gør det vi siger, at vi er dedikeret til fingerspidserne og at vi først kører, når det virker. Du bidrager også til engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”.

Bliver en integreret del af teamet

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af dagligdagen og fællesskabet. Du er nysgerrig og går til din oplæring med en iver og en sult efter at lære, så du hurtigt begynder at bidrage i hverdagen.

Dygtiggør dig i vores POS-løsninger og processer

Dygtiggør dig i vores POS-løsninger og processer, så du kan tage imod opkald og hjælpe kunderne over telefonen (vores telefon er åben fra 9-17), lave tilbud til kunder (på vegne af forretningskonsulenter) og kan ringe til kunder og høre, hvordan det går hos dem og rådgive dem omkring deres løsning.

Hjælper og gør en forskel for forretningskonsulenter

Understøtter vores forretningskonsulenter i deres hverdag, så de i endnu højere grad kan lykkes med at skabe succes sammen med vores kunder. Du hjælper med
administrative opgaver i forbindelse med onboarding af nye kunder, du er et vigtigt led i dialog med større kunder, og du tager med på relevante kundemøder, hvor din vigtigste rolle er at dokumentere skriftligt, hvilket beslutninger der tages på mødet, så vi efterfølgende kan holde, hvad vi lover over for kunden.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten, som kommer af vores kultur og et strategisk fokus på at blive endnu bedre til det, vi er gode til: At levere simple og brugervenlige POS-løsninger.

Med væksten følger også nye muligheder, og hvis du både kan og vil, kan dørene åbne sig for karriereveje såsom onboarding af nye kunder, fokus på customer success eller det kan være, at du også på den lange bane ønsker at blive den bedst mulige interne salgskonsulent, hvor du bliver en hamrende dygtig specialist inden for POS-løsninger til detail og oplevelser.

Vi forestiller os, at du…
…har en baggrund inden for intern salg, kundeservice eller lignende, og du ved, hvordan du skaber gode kundeoplevelser gennem telefonen. Det vigtigste er, at dit hjerte banker for at hjælpe andre (dog ved du godt, når det er det rette at sige nej).

Du kan godt lide struktur og systematik, og du sætter en ære i at følge det til dørs, som du har ansvar for. Når du skriver referater, mails og tilbud, flyder de fængende tekster nemt ud af hænderne på dig i et indbydende sprog, som alle forstår.

Når snakken falder på IT, så kender du værdien, og du kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer og platforme.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Med integrationer til webshops og økonomisystemer ønsker vi at gøre hverdagen nem for vores kunder, så de kan bruge tid på det, der skaber størst værdi for dem. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 25 ansatte inkl. praktikanter, hvoraf 7 er kommet til siden december 2020.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Desuden har vi en god frokostordning og altid god kaffe klar med ét tryk.

Er det dig, der skal være en verdensstjerne i dine kollegers øjne?

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor MÅ du bare søge denne karrieremulighed?
  • Hvilke 2-3 resultater har du skabt tidligere i din karriere, som er sammenlignelige med de mål, der er sat op de første 6-12 måneder?

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, idet vi indkalder til samtaler løbende.

OBS: Stillingen er ikke længere aktiv.