Er du nysgerrig på, hvordan systemerne Corpay One, November First, e-conomic og Podio kan digitalisere et bogholderi og automatisere processer, så du bliver digital frontløber indenfor bogholderi? 

Amero er en hardware-enabled SaaS-virksomhed med +1100 aktive POS-løsninger og et potentiale for massiv vækst. I sommeren 2021 flyttede vi vores bogholderi inhouse. Siden har din kommende leder Mette Kjær Knudsen taget vores bogholderi til et nyt digitalt niveau, så der er klar til, at du fra dag 1 kan overtage den daglige drift af bogholderiet i Amero og være med til at gøre det endnu smartere og bedre i samarbejde med Mette. Stillingen er normeret til mellem 25-30 timer om ugen. 

Er du drevet af at nørkle med tal samt hjælpe kolleger og kunder, og ønsker du at gøre det i en sund virksomhed i rivende udvikling, hvor du bliver en dygtig digital bogholder og administrationsmedarbejder, så er det her muligheden, som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

Du kommer ind i en virksomhed, hvor det er vigtigt for os, at vores kultur er fundamentet for vores vækst. Kulturen er bygget på tiltro til den enkelte og fire værdier, der er tydelige pejlemærker for, hvordan vi agerer overfor hinanden og overfor vores kunder. Med din rolle opskalerer vi administrationen i Amero, så vi har endnu bedre forudsætninger for at gøre det godt at være både medarbejder og kunde i Amero. Du bliver en vigtig og aktiv del af hverdagen i Amero, hvor du vil interagere med mange kollegaer.

Sådan gør du en forskel som digital bogholder i Amero i løbet af de første 3-6 måneder:

  • Du udlever Ameros kultur og værdier, hvor fokus, både internt og eksternt, er på, at vi er ét team, at vi gør det vi siger, at vi er dedikeret til fingerspidserne og at vi først kører, når det virker. Du bidrager også til engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor” overfor både kollegaer og kunder. Du er nysgerrig og går til din oplæring med en iver og en sult efter at lære, så du hurtigt begynder at bidrage i hverdagen.
  • Du er kommet godt ind i det daglige bogholderi og har oparbejdet en struktur for, hvordan du løser opgaverne, så du er på forkant. Dine opgaver indeholder:
    • Daglig bankafstemning af seks konti, hvor du holder posteringerne op imod bilag i bl.a. Corpay One og November First.
    • Ugentlig indhentning af bilag (bare rolig, vi har ret godt styr på vores bilag:)), så banken er afstemt hver uge. Du er så meget på forkant, at du ved slutningen af en måned har bogført alt op, og evt. fejl-bogføringer har du undersøgt og rettet i løbet af måneden, når de er opstået.
    • Ugentlig opfølgning på debitorer som er en hjælp og service, vi giver til vores kunder, hvor vi undersøger, hvorfor regninger ikke er betalt. Du kontakter kunder både på mail (via automatisk rykkersystem i e-conomic) samt via telefonen.
  • Du har ansvaret for vores mail finance@amero.dk og de henvendelser, som kommer derfra. Du gør dig umage med at give kunder og leverandører en god service, så de oplever at blive taget ved hånden og hjulpet på en god måde.
  • Du håndterer administrative opgaver inden for indkøb, bygninger og andre løbende opgaver, som giver mening for dig og matcher den tid, du har til rådighed.
  • Efter ca. 6 måneder overtager du ansvar for fakturering af abonnementer på kunder. Vi er en licensbaseret virksomhed, hvor kunderne får regninger på deres licenser månedsvis, kvartalsvis eller årligt. Du sørger for at udsende fakturaer, tilpasse abonnementer, oprette nye kunder og sørger for, at kundernes saldo stemmer.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten, som kommer af vores kultur og et strategisk fokus på at blive endnu bedre til det, vi er gode til: At levere simple og brugervenlige POS-løsninger. Med væksten følger også nye muligheder, og hvis du både kan og vil, kan dørene åbne sig for nye ansvarsområder og større opgaver, som kan bidrage til at løfte Amero som virksomhed.

Vi forestiller os, at du…

…har en baggrund inden for bogholderi eller økonomi i større eller mindre grad, hvor du har kendskab til debet/kredit og basale momsregler. Vigtigst af alt så synes du det er fedt at arbejde med økonomi og administration og vil gerne udvikle dig inden for det område.  

Du kan godt lide struktur og systematik, og du sætter en ære i at følge det til dørs, som du har ansvar for. Du får energi af at være i dialog med kollegaer og kunder, og det falder dig let at stille spørgsmål til en kollega eller ringe til en kunde. 

Når snakken falder på IT, så kender du værdien, og du kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer og platforme.

Din kommende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Med integrationer til webshops og økonomisystemer ønsker vi at gøre hverdagen nem for vores kunder, så de kan bruge tid på det, der skaber størst værdi for dem. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 27 medarbejdere, og vi vækster løbende.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde.

Vi har givende sociale arrangementer, en god frokostordning og altid god kaffe klar med ét tryk.

Er det dig, der skal blive en digital bogholder i det 21. århundrede

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor MÅ du bare søge denne karrieremulighed?
  • Hvilke 1-2 resultater har du skabt tidligere i din karriere, som er sammenlignelige med de mål, der er sat op de første 3-6 måneder?

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Teamleder i økonomi og administration, Mette Kjær Knudsen, på 69 13 90 89. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, idet vi indkalder til samtaler løbende.