Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af:

...de første 6 måneder:

Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en forståelse for kunderejsen, får eksemplificeret verdensklasse kundeservice og bliver sat ind i vores hardware- og softwareløsninger.

På eget initiativ sparrer med kollegaer om, hvordan supportsager kan løses. Du er nysgerrig efter, hvordan du kan levere verdensklasse kundeservice, og du er ikke bleg for at udfordre kollegaer i hverdagens arbejde med kunderne.

Udlever Ameros kultur, hvor fokus er på, hvordan hver medarbejder kan spille teamet og helheden god, hvor vi skaber engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”, hvor vi sætter kunden først, og hvor vi er proaktive over for hinanden og overfor kunderne.

Med din sult efter at lære og suge til dig, kommer du hurtigt til at bidrage i hverdagen, hvor du begynder at løse supportsager for kunderne i løbet af den første måned.

…de første 12 måneder:

Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid.

Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning. Er der brug for interne procesoptimeringer, som du er opmærksom på, kommer du med løsningsforslag til det.

Underviser kunder i vores løsning både on location og remote, hvor du giver dem de optimale betingelser for, at deres brug af vores løsning bliver så let som en leg.

Løser supportsager som involverer vores samarbejdspartnere ved, at du er proaktiv og ringer til dem, så du hurtigt og tilfredsstillende får løst udfordringen hos kunden.