Vi er utroligt glade og stolte over, hvor langt vi er nået på 10 år. 

“Ind imellem skal man da knibe sig lidt i armen og tænke, der gik 10 år med Amero. Det er vildt at se en virksomhed kan vækste over så lang, men alligevel kort tid” 

Sådan lyder det fra stifter og Co-CEO Kasper Smith, når han bliver forholdt hans tanker omkring den udvikling, Amero har været igennem. Kasper har en baggrund som IT-supporter, hvor uddannelsesforløbet var i en fysisk butik, og den erfaring tændte en gnist i Kasper. 

“Kombinationen af IT og butikslivet har drevet mig til der, hvor jeg er i dag. Jeg kan godt lide mennesker, jeg kan godt lide at handle. Det at kunne binde bro mellem IT og forretning, synes jeg, er super spændende” 

Den drivkraft blev startskuddet til Amero i 2011, hvor Kasper blev FlexPOS-forhandler og startede op med 10 kunder. Siden er der sket meget. I dag er Amero 24 medarbejdere, og vi har +900 POS-løsninger fordelt på kunder i Danmark, Norge, Færøerne og Grønland. Den vækst er kommet gennem et stort fokus på at udvikle et dygtigt team og en god arbejdsplads, hvor vi skaber succes sammen med hinanden og med vores kunder: 

“Dét, der kendetegner Amero, er at vi stræber efter at have succes sammen. Vi deler op- og nedture, vi har i forretningen, men vi er ét team, og vi vil arbejde sammen for at det hele lykkes for både os selv, men også vores kunder”.

To skridt foran for at hjælpe vores kunder

Kaspers rolle er, udover Co-CEO og stifter, at være produktudvikler og sætte den innovative retning for, hvor vi skal hen med vores løsninger. En kvalitet han har benyttet hele vejen på rejsen, hvor produkterne og kundernes ønsker løbende har ændret sig. Det har været en nødvendighed at være mobil, innovativ og fleksibel i måden at tænke på.   

“Verden er meget omskiftelig, senest præget af corona, så har vi hele tiden måtte tænke nyt, smartere, og hvordan vi kan være mere mobile i den måde, vi agerer på i markedet. Vi forsøger at være to skridt foran, så vi kan hjælpe vores kunder til en bedre fremtid og en bedre hverdag. Dét brænder jeg for at bidrage til” 

Vores værdier er fundamentet vi står på

I Amero ønsker vi at kunne rådgive og hjælpe vores kunder til den helt rigtige løsning, når vi leverer en simpel og brugervenlig POS-løsning. Vi siger hellere nej til en kunde, hvis vi ikke oplever, at vi kan levere den løsning, som kunden har brug for, for “Vi gør, hvad vi siger”. Det er netop én af vores fire solide værdier, som er det fundament, vi står på i Amero, og som gennemsyrer alt, hvad vi gør i Amero og overfor vores kunder. 

“Vores værdier er blevet særlige vigtige i en tid med corona, hvor vi har et pejlemærke for, hvordan vi ønsker at agere over for hinanden og vores kunder, så vi ikke går på kompromis med, hvem vi er og gerne vil være.“

Væksten skal fortsætte

Det startede for 10 år siden med 10 kunder. I dag er vi et helt andet sted, men det slutter ikke her. Vi ønsker at væksten skal fortsætte. 

“Jeg er taknemmelig for, hvor vi er som virksomhed i dag. Når jeg kigger rundt på det team, vi har, så ser jeg et fagligt og menneskeligt dygtigt team, der ønsker at hjælpe hinanden og vores kunder. Med dem kan vi fortsætte væksten i Amero, og det er det, vi vil. Jeg kan se, at vi gør en forskel for vores kunder, og vi er ikke færdige endnu. Vi er først lige startet”