Åbningstider i sommerperioden

Skrevet af Theis Mikkelsen — 12/07/2016

Vi er gået ind i sommerferieperioden, hvor Ameros ansatte på skift tillader sig at holde lidt ferie. Vi overlapper hinanden, så der ALTID er nogen på kontoret til at besvare opkald, mail og hjælpe jer med eventuelle udfordringer. Grundet lavere bemanding vil vi fra supporten hos Amero derfor gerne gøre opmærksom på, at bemandingen er nedsat i perioden 4. juli til 14. august.

Det betyder kort sagt:

  • at vi prøver bedst muligt at holde svartiden på telefonkøen under de almene 8-10 sekunder, men der kan være længere respons i perioden.
  • at fokus er på at løse eventuelle sager af kritisk karakter (f.eks. dankortfejl, nedbrud af kasse eller andre situationer som medfører at du ikke kan sælge).
  • at behandlingstiden på at løse sager kan være længere end normalt.
  • at “ikke kritiske henvendelser” skal meldes ind via email til info@amero.dk eller til supporttelefonen på hverdage, hvor vi så tager hånd om dem.

Vi ønsker alle vores kunder en god sommer herfra Amero-teamet!