Kassesystem til loppebutik

Amero har arbejdet med loppebutikker gennem en del år og har været med til at udvikle kassesystemet til konceptet.

Søger du et kassesystem til din loppebutik, så læs mere her. Amero har masser af erfaring med moderne loppebutikker, hvad end det er en enkelt butik eller kæder af loppebutikker. Vi har været med fra konceptet kom til Danmark og har derfor udviklet et modul særligt til branchen.

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem til en loppebutik

Du får et nemt og brugervenligt kassesystem som alle kan lære at bruge. Systemet håndter salg fra stande ved hjælp af vores labels med stregkoder, og systemet holder automatisk styr på omsætningen fra hver stand.

Enkelt kassesystem med fri support

Når du får en løsning fra Amero, leveres den med fri support. Dette kan vi gøre, da brugervenligheden er i top og systemet er driftsikkert. Loppebutikker har som mange andre brancher utroligt travlt i peak-perioder og derfor er det en stor fordel for dig med en solid og gennemtestet kasseløsning. Skulle der opstå udfordringer i din hverdag, så skal du ikke vente i kø til vores supportere. Hos Amero sidder nemlig flere medarbejdere klar ved telefonerne, og vi har derfor en gennemsnitlig svartid på under 10 sekunder.

Løsning udviklet til loppebranchen

Vores løsning er særligt udviklet og tilpasset til loppebranchen i samarbejde med vores loppekunder. Det betyder, at vi allerede kender mange dine udfordringer samt, hvordan du løser dem. 

Vi leverer en løsning, hvor du nemt kan oprette stande med hver sit unikke nummer tilknyttet. Det betyder kort sagt, at du kan printe labels ud til alle stande som gør betjeningen ved kassen nem. Systemet sørger samtidig for at og at holde styr på, hvad der sælges fra hver enkelt stand, så du kan afregne korrekt med dine stand-kunder. Skal udvalgte stande køre med rabat i en periode, så kan dette opsættes i systemet, så rabatten automatisk fratrækkes på kassen. 

Standleje, labels, manillamærker og hvad du ellers ønsker at sælge til dine standkunder håndteres nemt via touchskærmen, og vi tilpasser din løsning med dankortterminaler, MobilePay og hvad du ellers har brug for. 

Online backend med oversigt over din drift

Du kan styre din loppebutik eller din kæde af butikker via vores online backend administrationssystem. Her kan du oprette og justere varer foruden rabatter.

Få et hurtigt grafisk indblik i butikkens drift eller hent rapporter ud til brug ved afregning eller personalemøder mm. Kort sagt kan du sidde hvor du vil i verden og følge med i driften (så længe du har internet).

Stor erfaring med loppebutikker og loppekæder

Hos Amero har vi efterhånden en del års erfaring med loppebranchen. Vi servicerer butikker og kæder over hele landet med alt fra kassesystemer og forbrugsgoder til rådgivning og specialudvikling. Vi har været med fra opstarten af både en enkelt loppebutik og kæder, mens vi for andre kunder har overtaget og opgraderet deres eksisterende systemløsning, hvor de havde valgt en forkert leverandør til deres behov. Vores erfaring og indblik gør os i stand til at rådgive dig til at få den bedst mulige start med din butik. Vi lever af vores kunder og prøver derfor altid at hjælpe dem til at optimere deres løsning. Det er win-win for både loppebutik og Amero. 

 

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem

Tag en snak med Amero om dine krav og behov og få et uforpligtende tilbud med en konkret pris

Udfyld formularen og bliv kontaktet eller ring direkte på 77 34 34 80

Din besked blev ikke afsendt

Din besked er blevet sendt

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt som muligt — typisk indenfor én hverdag.

Ved hastesager, ring venligst på 77 34 34 80.